ایده برتر پارسیان

پرینتر لیزری, پرینتر جوهر افشان, اسکنر

بانک اطلاعات نمایندگان بازار فروش ماشینهای اداری(ماشین های اداری ایرانشهر)

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

در این مطلب سعی شده است تا جهت راحتی کاربران فهرستی از نمایندگان فروش ماشینهای اداری را به صورت بانک اطلاعات نمایندگان بازار فروش ماشینهای اداری(ماشین های اداری ایرانشهر) همراه با توضیحات مختصری که از خود مجموعه نقل شده است را به شما معرفی کنیم.

بازار ماشینهای اداری

ماشین های اداری اغلب شامل سه بخش :واردات ،صادرات و تعمیرات ماشینهای اداری می باشد. در ابتدا شاید به نظر برسد که ماشین های اداری هم مانند سایر کالاهای دیجیتال دنیای ساده ای دارد اما حقیقت این است که بازار ماشین های اداری این روزها پیشرفت خیلی زیادی کرده است.اشخاص زیادی هستند که در بازار ماشینهای اداری فعالیت دارند و لازم به ذکر است که بورس ماشین های اداری ،خیابان ایرانشهر است .

نمایندگان ماشین های اداری

گروه ماشینهای ادارای ایران (مادیران)

گروه مادیران که مجموعه‌ای متشکل از دو شرکت خصوصی است، از جمله گروه‌های تولیدکننده و پیشرو در زمینه تکنولوژی، اتوماسیون اداری و خدمات پس از فروش در ایران می‌باشد؛ این گروه از سال 1343 فعالیت خود را در زمینه ماشین‌های اداری آغاز کرد و اکنون با تجربه‌ای مفید و مستمر، پیش‌گام تولید و عرضه بهترین تجهیزات اداری و انفورماتیک در ایران بوده و مسئولیت خدمات پس از فروش آن‌ها را نیز به عهده دارد.

آدرس مادیران : ( مركز ماشینهای اداری ایران)  تهران،میدان ونك، خیابان شهید خدامی، خیابان آفتاب، شماره 3 - (صنایع ماشینهای اداری ایران) دفتر مركزی: تهران،میدان ونك، خیابان شهید خدامی، خیابان آفتاب، شماره 3

( نمایشگاه دائمی مادیران) تهران، میدان ونك، خیابان شهید خدامی، خیابان آفتاب، شماره 3

ماشینهای اداری و کامپیوتر سفیر (فروشگاه اینترنتی ایسفیر)

 گذشت زمان و تجربه سالیان سفیر و همچنین تعریف بازارهای نوین کاری باعث شد که ایسفیر به مجموعه سفیر اضافه شود. ایسفیر با استفاده از تجربه سالیان و بهره مندی از تیم خبره فروش مجموعه ای را تشکیل داده است که امیدوار است بتواند استانداردهای کاری جدید در حوزه تجارت الکترونیک ایران تعریف کند. موزه ماشینهای اداری سفیر و یا همان گنجینه شخصی فرشاد کمال خانی تاسیس شد تا در کنارمان همیشه یاد آور مبتکران و پیش گامان دنیاییمان باشد. تا یادمان باشد رویاهایمان را از یاد نبریم و مانند نوآوران و پیشگامان به رویاهایمان احترام بگذاریم.

آدرس سفیر (فروشگاه آنلاین ایسفیر) : (ساختمان مرکزی سفیر) تهران، خیابان ایرانشهر شمالی، خیابان آذرشهر، پلاک 27، فروشگاه اینترنتی ایسفیر

شرکت بدر الکتریک

شرکت بدرالکتريک که يکي از بزرگترين شرکت هاي عرضه کننده ماشين هاي اداري در سطح کشور است و در طول فعاليت خود توانسته است علاوه بر دستگاه هاي الکترونيکي چند منظوره توشيبا با قابليت هاي کپي، پرينت، اسکن و فکس، محصولات نمايشي NEC و بردهاي هوشمند پروميتين را نيز در ايران عرضه نمايد يكي از شركتهاي عضو گروه مي باشد.

آدرس شرکت بدرالکتريک: تهران، ميدان هفت تير، خيابان كريمخان زند ، پلاك 69   -  آدرس شرکت بهينه سرويس ايرانيان :تهران، ميدان هفت تير، خيابان کريم خان زند، ابتداي پل، پلاک 69

ماشینهای اداری ایده برتر پارسیان خاورمیانه

شرکت ایده برتر پارسیان خاورمیانه در راستای خدمت رسانی به مصرف کننده ایرانی در زمینه فروش و خدمات انواع ماشین های اداری اعم از دستگاه کپی، پرینتر، فکس، کارتریج، کاغذ خردکن، اسکنر، دیتا ویدئو پرژکتور، برد هوشمند، پرده نمایش ویدئو پروژکتور، صندوق فروشگاهی، اسکناس شمار، بارکدخوان، لیبل پرینتر، فیش پرینتر، تجهیزات شبکه، دوربین مداربسته، لوازم جانبی دوربین دوربین مداربسته، قطعات کامپیوتر، لپ تاپ و تبلت فعالیت داشته و با یک دهه فعالیت و اخذ نمایندگی برندهای شرکت های معتبر و ارائه خدمات گسترده پس از فروش توانسته است گام های موثری در جهت جلب رضایت مشتریان محترم بردارد.
تمامی برندهای معتبر از جمله اچ پی ، سامسونگ ، پاناسونیک ، کنان ، توشیبا ، شارپ ، اپسون ، هیتاچی ، لنوو و ایسوس تحت پوشش و قابل ارائه به هموطنان عزیز می باشد.
همان طور که واضح است قیمت محصولات ایده برتر کاملا" رقابتی می باشد . مسئله ای که باید در نظر داشت این است که سازمان با وجود ارائه قیمت رقابتی هیچ گاه کیفیت محصولات خود را فراموش نمی کند و همه محصولات با بهترین کیفیت و قیمت ارائه می شود.

آدرس شرکت ایده برتر پارسیان : خیابان طالقانی - سه راه طالقانی - خیابان خواجه نصیر - نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه دوم - واحد4  -  تلفن: جهت تماس رایگان از تهران 9002124700

سیستم‌های جامع اتوماسیون سازمانی و دانشگاهی جهان گستر

با توجه به نیاز روز افزون کشور به طرحهای نو و اتوماسیون کامل سیستمهای اداری و دانشگاهی و جهت همگام سازی ایران با حرکت رو به رشد قرن حاضر،این شرکت در سال 1375 در زمینه اتوماسیون صنعتی و تولید دستگاههای الکترونیکی و نرم افزار در تهران به ثبت رسید.
دغدغه گره گشایی از مشکلات مدیران کشور در رده های مختلف ، موسسین را وا داشت تا با طراحی و ساخت دستگاههای جدید ، قدرت نظارت و مدیریت ایشان را افزایش دهد. با این هدف جهان گستر جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا را به کار بست و تا اوایل سال 1386 هشت نسخه از سیستم جامع خود را ارائه نمود و در سال 1388 با ابداع سیستم جامع خدمات دانشگاهی (یاس ) ، نسل جدید سیستمهای حضور و غیاب ، کیوسکهای اطلاع رسانی و ... این حرکت را تکمیل نمود.

آدرس شرکت جهان گستر : تهران، فلکه دوم صادقیه، خیابان اشرفی اصفهانی، خیابان پیامبر، خیابان شاهد، خیابان وحدت 4، پلاک 22

بورس ماشینهای اداری خلیج فارس

مدیران بورس ماشينهاي اداري خليج فارس مفتخر است که با 19سال تجربه در زمينه ارائه سيستمهاي مدرن کمک آموزشي و ماشينهاي اداري توانسته رضايت مشتريان خود را که اکثراً مراکز آموزشي و دانشگاهها ميباشند جلب نمايد. لذا همواره کوشيده ايم با ارائه خدمات و پشتيباني به نحواحسن اين رضايتمندي را حفظ نمائيم. ماشينهاي اداري خليج فارس عرضه کننده دستگاههای فتوکپی سیاه و سفید و رنگی، ویدئوپروژکتور و فاکس، ماشین حساب، چاپگرهای رنگی و لیزری، برندهای شارپ و اپتما، اپسون، سانیو، سامسونگ، توشیبا و اچ پی میباشد.

آدرس شرکت بورس ماشينهاي اداري خليج فارس : تهران- خ سپهبد قرني - جنب هتل بلور - پلاک 199-بورس ماشينهاي اداري خليج فارس کد پستی: 1584793114

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ایده برتر پارسیان

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پرینتر لیزری، پرینتر جوهر افشان، اسکنر، پرینتر چاپ کارت، دستگاه فتوکپی، فیش پرینتر، کاغذ خرد کن، کاغذ خردکن، ویدئو پروژکتور، دیتا ویدئو پروژکتور، دیتا پروژکتور، ویدیو پروژکتور، صندوق فروشگاهی، بارکد خوان ، دوربین مداربسته، دوربین مدار بسته

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات