ایده برتر پارسیان

پرینتر لیزری, پرینتر جوهر افشان, اسکنر

فروش دستگاه کپی به همراه لیست پر فروش ترین کپی های شارپ و توشیبا

فروش دستگاه های فتوکپی در دو نوع کپی کنسول و کپی رومیزی در بازار موجود هستند که انتخاب یکی از آنها برای خرید دستگاه فتوکپی همانند سایر کالاهای دیجیتال کاملاً بستگی به استفاده و کاربردی که شما از آن دارید را دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به ادامه مقاله بپردازید.

بهترین قیمت فروش دستگاه کپی توشیبا یا دستگاه کپی شارپ

ایده برتر پارسیان مرکز پخش عمده انواع دستگاه های فتوکپی شارپ، فتوکپی توشیبا و موادمصرفی فتوکپی ها می باشد. کپی شارپ و کپی توشیبا از پرفروش ترین دستگاه های کپی در این زمینه ماشین های اداری می باشند که در لیست زیر بهترین قیمت فروش دستگاه های فتوکپی توشیبا (TOSHIBA) و شارپ (sharp) به همراه اشاره جزئی به مشخصات فنی آنها را ارائه داده ایم.

دستگاه کپی شارپ AR-6020

دستگاه کپی شارپ AR-6020  یکی از پرفروش ترین های کپی های شارپ برای سایز A3 و A4 می باشد. قابلیت مرتب سازی الكترونیكی (E-sort) با نوردهی دیجیتال خودكار برای بهینه سازی كیفیت كپی را دارد.از نوع ایستاده می باشد و دارای 4 کشو می باشد.

دستگاه کپی شارپ Sharp AR-206

دستگاه کپی شارپ Sharp AR-206 یکی از دستگاه های کپی کمپانی شارپ است که برای سایز A3 تا A5 می باشد.دارای قابلیت کپی لیزری سیاه و سفید می باشد. دارای قدرت و عملکرد کافی برای برآورده کردن خواسته ها در برای ادارات ،دانشگاه ها و مدارس است. از سری کپی های ایستاده که  4 کشو دارد می باشد.هم چنین قابلیت اسکن، پرینت و چاپ دورو را هم دارا می باشد. اتصال به شبکه هم دارد و هم چنین فلش خور هم می باشد.

دستگاه کپی ای استودیو Toshiba e-Studio 2006

دستگاه کپی ای استودیو Toshiba e-Studio 2006 مدل دیگری از کپی های رومیزی توشیبا سایز A4  است که نسبت به دستگاه کپی های هم ردیف خود دارای ویژگی های بهتری است. همانند دیگر دستگاه های کپی سری ای استودیو این کپی نیز می تواند مکمل اتوماسیون یک اداره یا سازمان باشد. فتوکپی 2006 توشیبا مناسب برای استفاده های اداری و دبیرخانه‌ها می باشد که نقطه قوت آن سرعت کپی و پرینت بالای آن و نقطه ضعف آن عدم دسترسی به wifi و lan است.

دستگاه کپی شارپ AR-X200D

دستگاه کپی شارپ AR-X200D برای شرکت هایی که به چاپ دو رو به همراه سرعت مناسب نیاز دارند مناسب است. البته دستگاهی که از نظر قیمت هم مناسب باشد نیز محبوبیت بیشتری دارد و کپی X200D نیز جزء همین مدلهاست.

دستگاه کپی شارپ Sharp AR-X230N

دستگاه کپی شارپ Sharp AR-X230N یک کنسول رنگی و سیاه سفید برای فعالیت های اداری است که ویژگی های آن جوابگوی کامل نیازهای یک شرکت خصوصا شرکت های فنی را می دهد. انجام چاپ و اسکن رنگی در سایزA3، قابلیت اتصال به شبکه، کپی دو رو  و مرتب سازی الکترونیکی همگی از طریق همین دستگاه قابل تامین است. هم چنین دستگاه کپی شارپ MX-230N دارای نور دهی دیجیتال خودكار برای بهینه سازی كیفیت كپی می باشد.

دستگاه کپی کانن Canon IR2520

دستگاه کپی کانن Canon IR2520 از کپی های دیگر کمپانی canon می باشد.این دستگاه قابلیت کپی، چاپ لیزری، اسکن رنگی، دورو، پرینت و لیزری را دارد.امکان چاپ دورو در آن وجود دارد.تکنولوژی ساخت آن بسیار خوب است و از طراحی مدرنی برخوردار می باشد.رنگ بدنه ی آن سفید می باشد.

دستگاه کپی کانن Canon IR2202

دستگاه کپی کانن Canon IR2202 از سرعت بالایی در چاپ و کپی برخوردار است.برای شرکت ها و دفاتر با تیراژ کاری متوسط مناسب می باشد. از سری دستگاه های قدرتمند و خوش ساخت شرکت کنان می باشد. قابلیت اسکن به ایمیل را دارد. رنگ بدنه ی آن سفید می باشد.

دستگاه کپی توشیبا Toshiba 307se

دستگاه کپی توشیبا Toshiba 307se یکی از دستگاه های کپی کمپانی شارپ است که برای سایز A3 تا A5 می باشد. دارای قابلیت کپی لیزری سیاه و سفید می باشد.مناسب برای مصارف اداری، دبیرخانه‌ها و مراکز چاپ است. هم چنین پنل لمسی بزرگی دارد که به همه ی امکانات نرم افزاری این دستگاه دسترسی دارد.

دستگاه کپی شارپ AR-X180

دستگاه کپی شارپ AR-X180 یکی دیگر از محصولات کمپانی شارپ برای استفاده در شرکت ها و سازمان ها است که با کارایی و قیمت مناسب در اندک زمانی به یکی از مدل های پر فروش در رده خود تبدیل شد.

دستگاه کپی شارپ MX-B200

دستگاه کپی شارپ MX-B200 را شرکت شارپ مدتها پیش به عنوان یک کپی رومیزی مناسب برای شرکت ها و دفاتر اداری تولید و روانه بازار کرد. طراحی زیبا و ویژگی های معمول آن با قیمت مناسبی که برایش تعیین شد، آن را به یکی از کپی های محبوب بازار تبدیل کرد.

قبل از خرید دستگاه کپی توشیبا یا دستگاه کپی شارپ بدانید

دستگاه های چندکاره ای که شامل قابلیت فتوکپی هم می باشند در مقایسه با خود دستگاههای کپی سرعت بیشتری دارند اما در عوض دستگاه های فتوکپی توان ماهانه بسیار بیشتری دارند. دستگاه کپی درطول روز ساعات متوالی طولانی تری را کار می کند علاوه بر این تونرهای مصرفی  با قیمت مناسب و حجم بسیار بالایی دارند  و هزینه چاپ بسیار پایین تری هم در مقایسه با دستگاه های چند کاره ای که میزان بیشتری از اسناد را پرینت می گیرد، دارد.

قبل از خرید دستگاه کپی توشیبا یا دستگاه کپی شارپ بدانید که اگر حجم کار بالایی دارید با دستگاه کپی دارید و گاهی اوقات هم به چاپ رنگی نیاز دارید، یک دستگاه فتوکپی سیاه و سفید و یک پرینتر جوهر افشان یا پرینتر لیزری رنگی می توانید بخرید. اگر به دنبال خرید یک دستگاه فتوکپی مناسب می گردید با ایده برتر همراه باشید.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ایده برتر پارسیان

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پرینتر لیزری، پرینتر جوهر افشان، اسکنر، پرینتر چاپ کارت، دستگاه فتوکپی، فیش پرینتر، کاغذ خرد کن، کاغذ خردکن، ویدئو پروژکتور، دیتا ویدئو پروژکتور، دیتا پروژکتور، ویدیو پروژکتور، صندوق فروشگاهی، بارکد خوان ، دوربین مداربسته، دوربین مدار بسته

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات