ایده برتر پارسیان

پرینتر لیزری, پرینتر جوهر افشان, اسکنر

بهترین پرینترهای بازار

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

این روزها به دلیل وجود تنوع بالایی که در پرینترها وجود دارد قاعدتا تصمیم گیری پرینتر مناسب برای کاربر دشوار می شود و انتخاب  در مورد اینکه آیا پرینتر لیزری برای استفاده خانگی مناسب است یا پرینتر جوهر افشان را دچار مشکل می کند. هرکدام از چاپگرهای موجود دربازار کارایی های خاص خود را دارد که با توجه به نیازی ساخته شده اند.

معرفی انواع پرینترها

در حالت کلی پرینترها به صورت زیر دسته بندی می شوند:
    پرینترجوهر افشان
    پرینترلیزری
    پرینترلیزری رنگی
    پرینتر عکاسی
    پرینتر چندکاره
    پرینتر با فرمت بزرگ
    پرینترضربه ای ماتریس نقطه ای یا سوزنی
    پرینترحرارتی
    پرینتر قلمی
    پرینتر بازبینی
    پرینترصنعتی
    پرینترنشانه گذاری وکارت
    پرینتربارکد یا بارکد خوان
    پرینتربرچسب یا لیبل زن

که پرکاربردترین آنها پرینتر لیزری و پرینتر جوهرافشان می باشد.

پرینترهای جوهر افشان

سرعت پرینترهای جوهر افشان به طور متوسط در دقیقه (۱۳ تا ۱۵ برگه PPM رنگی) می باشد. برخی از آنها توانایی چاپ بیش از ۳۰ برگه PPM ( رنگی و سیاه سفید) را دارند. لازم به ذکر است که سرعت پرینت به نوع پوشش و وضوح اسنادی بستگی دارد. اولین عامل بیانگر کیفیت یک چاپگر وضوح (DPI نقطه در هر اینچ ) است که به میزان جوهری که پرینتر جوهر افشان می تواند در هر اینچ از کاغذ قراردهد گفته می شود. اکثر پرینترها، پرینت های با DPI 600 * 600 دارند اما  دستگاه هایی با وضوح بالاتر از این هم وجود دارد.
بسیاری از پرینترها را می توان از طریق کابل CAT5 یا بی سیم WiFi به شبکه های خانگی یا شبکه های کوچک متصل کنید این ویژگی به لحاظ اقتصادی، مقرون به صرفه است، زیرا سیستم های مختلف می توانند هم زمان از یک پرینتر جوهرافشان استفاده کنند.
همان طور که می دانید پرینترهای جوهر افشان حتی نوع رنگی آنها بسیار ارزانتر از ساده ترین پرینتر لیزری از نوع رنگی آن می باشد. اغلب پرینترهای جوهرافشان قابلیت چاپ عکس های رنگی بسیار عالی با  قدرت ۴۵۰۰ DPI یا بیشتر را نیز دارند.

پرینترهای لیزری

این دسته از پرینترها بیشتر در اداره ها استفاده می شوند. قدرت تفکیک آنها ۱۲۰۰*۱۲۰۰ DPI می باشد که  می توان تصاویر و نتایج فوق العاده با کیفیتی از چاپ با آنها بدست آورد. تعداد یا سرعت کار پرینترهای لیزری به طور میانگین تا ( PPM ) 20 یا بیشتر است. می توانید آن ها را مانند پرینترهای جوهری به شبکه وصل نمود .
توصیه ما به شما برای خرید یک پرینتر خانگی خوب این  است که اگر در خانه کار می کنید یا افراد زیادی از پرینتر استفاده می کنند و یا اینکه وقتی از اینترنت استفاده می کنید معمولاً بیشتر چیزها را پرینت می گیرید پس باید یک پرینتر لیزری تهیه کنید. مهمترین فایده ی چاپگر لیزری سرعت و قیمت پایین آن می باشد. با استفاده از آن می توانید حجم زیادی را در مدت زمان کوتاهی چاپ کنید. مزیت دیگر قیمت آن است. هرچند پرینترهای جوهر افشان بسیار ارزانتر از مدل های جدید لیزری هستند اما مشکل اصلی آنها کارتریج دستگاه می باشد که سریع تمام می شود و امکان شارژ یا جایگزینی آن وجود دارد که این خود هزینه بر است. پرینترهای لیزری از تونر استفاده می کنند که مقدارشان بیشتر است، طول عمر بیشتری دارند و هزینه ی کمتری هم دارند.

پرینترهای چند منظوره

قابل ذکراست که پرینترهای چند کاره یا چند منظوره علاوه بر پرینت امکان کپی، اسکن و فکس را هم دارند. این پرینترها مناسب برای مکان های کوچک و محدود است و مناسب  کسانی است که مدام احتیاجی به فکس و اسکنر ندارند.در حالت کلی این دستگاه ها  می توانند تمام به جای چند دستگاه کار انجام دهند و فضای کمی را نیز اشغال کنند.
این پرینترها هم با تکنولوژی لیزری و هم با تکنولوژی جوهر افشان موجود هستند و تفاوتی میان کیفیت چاپ آنها نمی باشد..

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ایده برتر پارسیان

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پرینتر لیزری، پرینتر جوهر افشان، اسکنر، پرینتر چاپ کارت، دستگاه فتوکپی، فیش پرینتر، کاغذ خرد کن، کاغذ خردکن، ویدئو پروژکتور، دیتا ویدئو پروژکتور، دیتا پروژکتور، ویدیو پروژکتور، صندوق فروشگاهی، بارکد خوان ، دوربین مداربسته، دوربین مدار بسته

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات