ایده برتر پارسیان

پرینتر لیزری, پرینتر جوهر افشان, اسکنر

چه کارتریجی بخریم ؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

پرینتر شما چاپ نمی کند و این مسئله به علت تمام شدن شارژ کارتریج پرینتر است. می خواهید یک کارتریج خریداری کنید ولی نمی دانید چه کارتریجی مناسب پرینتر شماست. در بازار با کارتریج های متفاوتی روبرو می شوید. سخن فروشندگان و حرفهای گاها ضد و نقیض آنها، شما را مردد می کند. 

کارترج فابریک، کارتریج طرح فابریک و یا کارتریج پر شده؟!

اینها عناوینی هستند که با آنها در خرید کارتریج مواجه می شوید و اختلاف فاحش قیمت های آنان نیز شما را بیشتر به فکر فرو می برد که واقعا کدام مناسب پرینتر شماست.

مشخصه اصلی کارتریج های فابریک وجود هولوگرام آن بوده که اتمی بوده و نمیتوان آن را به طور سالم از جعبه آن جدا کرد. هولوگرام چینی یا طرح کیفیت فابریک را نداشته و آن را براحتی می توان از جعبه جدا نمود. در واقع بیشتر شبیه برچسب هستند.

مشخصه دیگری که میتوان به آن اشاه کرد سریال پشت جعبه کارتریج میباشد. در کارتریج های فابریک به طور مثال لیزری این کد سریال به صورت حک شده در پشت جعبه است در حالی که در نمونه چینی یا طرح، این سریال به صورت چاپی در پشت جعبه می باشد. سریال پشت جعبه باید با سریال روی کارتریج یکی باشد.

دسته بندی کارتریج های طرح

کارتریج های طرح فابریک معمولا به سه درجه تقسیم بندی می شوند:

کارتریج درجه1

بدلیل بالا قیمت کارتریج های فابریک، بعضی از شرکت ها اقدام به وارد کردن کارتریج های چینی با کیفیت بالا و در حد کارتریج های فابریک نموده اند. این کارتریج ها دارای درام و چیپست فابریک چینی هستند و از نظر کیفیت در حد خوبی هستند. ویژگی خوب این کارتریج ها اینست که به پرینتر شما آسیبی وارد نمی کنند و از نظر هزینه مقرون به صرفه هستند.

شرکت ایده برتر پارسیان، وارد کننده کارتریج های طرح فابریک درجه یک بوده و تمامی این کارتریج ها، اعم از کارتریج لیزری و کارتریج جوهر افشان، دارای گارانتی تست و تعویض می باشند.

کارتریج درجه 2

این کارتریج ها نیز ساخت کشور چین هستند اما به دلیل کاهش دادن هزینه ها از کیفیت آن ها کاسته شده و قطعات موجود در کارتریج ها نیز دارای کیفیت پایینی هستند، تعداد برگی که چاپ میکند کمتر بوده و گاها پیش آمده که برای پرینتر مشکل ساز بوده اند.

کارتریج درجه 3

این دسته از کارتریج ها همان کارتریج های شارژی هستند که قبلا مصرف شده و در واقع تعمیر شده و روانه بازار شده اند. کاست آنها رنگ شده و قطعاتشان نیز کارکرده است. این کارتریج ها درون کارگاه های زیرزمینی شارژ می شوند، نوار پلوم داخل آنها قرار داده شده و جعبه می شوند. این کارتریج ها به دستگاه آسیب رسانده و کیفیت چاپ نیز ندارند.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ایده برتر پارسیان

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پرینتر لیزری، پرینتر جوهر افشان، اسکنر، پرینتر چاپ کارت، دستگاه فتوکپی، فیش پرینتر، کاغذ خرد کن، کاغذ خردکن، ویدئو پروژکتور، دیتا ویدئو پروژکتور، دیتا پروژکتور، ویدیو پروژکتور، صندوق فروشگاهی، بارکد خوان ، دوربین مداربسته، دوربین مدار بسته

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات