ایده برتر پارسیان

پرینتر لیزری, پرینتر جوهر افشان, اسکنر

معرفی پرینتر 2020W سامسونگ

امروزه برند سامسونگ در رده ی 5 برند اولی است که وقتی به کالاهای دیجیتالی مانند موبایل، لپ تاپ ، پرینتر و... فکر می‌کنیم مد نظرمان قرار میگیرد. این برند شاید با درنظرگرفتن مشخصات موردنظر برای کالایی هم چون پرینتر جزء اولین برندها نباشد که به ذهن می رسد. حال به معرفی پرینتر 2020W سامسونگ که یکی از محصولات این کمپانی است می پردازیم.

نگاه کلی به پرینتر 2020w سامسونگ

پرینتر لیزری سامسونگ مدل 2020W با امکاناتی نظیر مجهزبودن به  وای-فای و قیمت مناسب مسلما امکانات بیشتری را درمقایسه با پرینترهای جوهرافشان hp، canon یا epson و ...، در اختیار کاربر می گذاردکه باید به این موضوع اشاره کرد که قیمت از بارزترین ویژگی های این پرینتر لیزری است.

چه چیزی این پرینتر سامسونگ را خاص می کند؟

پرینتر تک کاره لیزری Samsung SL-M2020W هم برای برطرف کردن نیازهای ساده کاربران مناسب است و هم جنبه ای اقتصادی مقرون به صرفه دارد. از نظر ابعاد تقریبا کوچک و جمع‌ و جور است و در مکان های کوچکی مانند گوشه میز ، قفسه کتاب‌ها یا اتاق کار به خوبی جای می‌گیرد.

شاید ایده خوبی که برای طراحی آن درنظر گرفته شده است  همین ابعاد مناسب باشد چرا که طراحی ابعاد آن دقیقا همان تصویری را به ذهن می رساندکه با شنیدن کلمه "پرینتر" انتظار داریم به ذهنمان برسد.
می‌توان کامپیوتر، تبلت یا انواع گوشی های هوشمند را با استفاده از کابل usb یا از طریق اتصال بی‌سیم وای-فای برای پرینت فایل به پرینتر 2020w وصل کرد.
در کشوی این پرینتر تک کاره می توان تا 150 برگ کاغذ را برای چاپ قرارداد و انواع فایل متنی و عکس را درسایزهای استاندار مختلف  مانند پاکت،برچسب، کارت ویزیت و ابعاد دیگرپرینت گرفت که با چنین قیمتی ،ازنظر کارشناسی ظرفیت 150 برگ حالت تعادل را به خود اختصاص میدهد و درصورتیکه دریک زمان بیش از 3 نفر به پرینتر فایل برای چاپ می‌فرستند تعداد دفعات بیشتری را برای پر کردن مجدد کشوی کاغذ نیاز داشته باشد اگر هم از طرفداران و دوستداران محیط زیست هستید می‌توانید از هر دو طرف برگه استفاده کنید.

کیفیت تونر کارتریج پرینتر لیزری 2020w سامسونگ با معیارهای سامسونگ مطابقت دارد که اگر گزینه چاپ اقتصادی انتخاب شود مسلما کیفیت چاپ تاحدی پایین می‌آید.این گزینه برای چاپ انواع ایمیل و برخی از صفحات متنی مناسب است. درکل توصیه ما به شما این است که برای رزومه، تحقیق و از این قبیل فایل‌های مهم گزینه کیفیت بالا را استفاده کنید .

پیشنهاد ایده برتر در انتخاب پرینتر سامسونگ 2020w

در پایان پیشنهاد ما به شما این است که اگر به دستگاهی برای اسکن، کپی و پرینت گرفتن هم به صورت سیاه و سفید هم به صورت رنگی نیاز دارید، پرینتر 2020w سامسونگ برای شما بهترین انتخاب است که قیمت آن پایین است و امکان پرینت لیزری و خدمات بیشتر دیگری را در اختیار کاربر قرار می دهد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ایده برتر پارسیان

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پرینتر لیزری، پرینتر جوهر افشان، اسکنر، پرینتر چاپ کارت، دستگاه فتوکپی، فیش پرینتر، کاغذ خرد کن، کاغذ خردکن، ویدئو پروژکتور، دیتا ویدئو پروژکتور، دیتا پروژکتور، ویدیو پروژکتور، صندوق فروشگاهی، بارکد خوان ، دوربین مداربسته، دوربین مدار بسته

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات