ایده برتر پارسیان

پرینتر لیزری, پرینتر جوهر افشان, اسکنر

چطور مدارس را هوشمندسازی می کنیم ؟

 بدون شک برای پیشرفت و جلوگیری از پس رفت در این دهه از قرن، باید پابه پای علم و تکنولوژی روز دنیا پیش رفت. یکی از راه ها برای ترقی سطح کمی و کیفی اموزش و یادگیری هوشمند‌سازی مدارس است که حدود هشت سال از ارایه طرح آن که با الهام گرفتن از مدارس هوشمند مالزی درنظرگرفته شده است در ایران می‌گذرد.

اگر مروری بر تاریخچه این مسئله در ایران داشته باشیم، مشاهده می شود که در سال‌ های گذشته بسیاری از مدارس ادعا کردند که روند هوشمندسازی را طی کرده اند درحالیکه، ظواهرخلاف آن را نشان می دهد و اکنون این سوال که چطور مدارس را هوشمندسازی می کنیم ؟ در ذهن اکثر مدیران وجود دارد.

برای پاسخ به این سوال به طور خلاصه باید بگوییم که هوشمندسازی مدارس به ابزارهای نرم افزاری و سخت افزاری زیر نیاز دارد و ما لیستی از این نرم افزارها و سخت افزارها تهیه کرده ایم:

ابزارهای نرم افزاری هوشمندسازی مدارس

معلمان و استاتید با استفاده از این ابزارهای نرم افزاری از سرعت عمل و منور بالایی در حین کار برخوردار هستند و می توانند کیفیت محتوای آموزشی که یکی از اساسی ترین دغدغه آنها می باشد را ارتقا دهند. علاوه بر این مدیران واحدهای آموزشی از طریق ابزارهای نرم افزاری هوشمندسازی مدارس می‌توانند نیازهای انضباطی، آزمونی و ... را هم ارتقا دهند.

نرم‌افزارها و محتوای آموزشی (LCMS)

نرم‌افزارهای شبكه (School Net Support)


ابزارهای سخت افزاری هوشمندسازی مدارس

پیشنهادی که کارشناسان ما برای هوشمندسازی دارند ابتدا ایجاد یک کلاس هوشمند است که پس از آن مرحله به مرحله می توانند مدرسه یا آموزشگاه را به طور کامل هوشمند کرد. برای ایجاد یک کلاس هوشمند از اصلی ترین و اساسی ترین سخت افزارهای هوشمندسازی مدارس، ویدئو پروژکتور است که با این وسیله می توان فایل ها را در سایز تصویری بزرگتر از کامپیوتر نمایش داد. سایر ابزارهای سخت افزاری هوشمندسازی مدارس به ترتیب در زیر آمده اند:

دیتا ویدئو پروژکتور

برد هوشمند

تین کلاینت

تخته هوشمند

پرده نمایش

کیت تعاملی هوشمند

دوربین مداربسته

دستگاه ویژوالایزر

سیستم حضور و غیاب هوشمند

پژوهشگران با در نظر گرفتن روند هوشمندسازی مدارس اعلام کرده اند که از پایان سال 2011 در سرتاسر جهان از هر 7 کلاس، 1کلاس مجهز به تجهیزات هوشمند کننده از جمله ویدیو پروژکتور و برد هوشمند است و سرعت پیشرفت این روند بالاست.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ایده برتر پارسیان

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پرینتر لیزری، پرینتر جوهر افشان، اسکنر، پرینتر چاپ کارت، دستگاه فتوکپی، فیش پرینتر، کاغذ خرد کن، کاغذ خردکن، ویدئو پروژکتور، دیتا ویدئو پروژکتور، دیتا پروژکتور، ویدیو پروژکتور، صندوق فروشگاهی، بارکد خوان ، دوربین مداربسته، دوربین مدار بسته

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات