ایده برتر پارسیان

پرینتر لیزری, پرینتر جوهر افشان, اسکنر

پیشنهادهایی برای خرید پرینتر خانگی

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

برای خرید پرینتر خانگی از پرینتر لیزری استفاده کنم یا پرینتر جوهرافشان ؟ یکی از مهم ترین سوال هایی که هنگام خرید پرینتر برای یک کاربر عادی پیش می آید. در این زمینه مقاله ای تحت عنوان پیشنهادهایی برای خرید پرینتر خانگی آماده کرده ایم تا به این سوال پاسخ دهیم.

خرید پرینتر خانگی از نوع پرینتر لیزری

می خواهید تعداد زیادی صفحه را چاپ کنید،تصمیم گرفته اید با توجه به حجم کاریتان یک پرینتر سیاه و سفید (تک رنگ) با قیمت مناسب بخرید. از بین پرینترهای لیزری تک رنگ موجود در بازار، پرینترهایی با قیمتی کمتر از 500.000 تومان می توانند انتخاب مناسبی برای مصارف خانگی باشند. برای راهنمایی بیشتر در این زمینه می توانید به مقاله خرید پرینتر لیزری با بودجه 500.000 تومان در سایت مراجعه کنید.

جدا از سرعت چاپ و رزولوشن یا دقت متفاوت این پرینترها، امکانات دیگری نیز آنها را از هم متمایز می کند. به طور مثال، پورت اترنت (شبکه) که امکان اتصال به شبکه را به این چاپگرها می دهد. از این ویژگی می توان در محیط اداری استفاده نمود، وقتی تمام شبکه می خواهند از یک پرینتر استفاده کنند. ولی برای خرید پرینتر خانگی از نوع پرینتر لیزری نیازی به اینچنین قابلیتی نیست.


خرید پرینتر خانگی از نوع پرینتر جوهر افشان

پرینترهای جوهرافشان نیز می توانند پیشنهاد مناسبی برای پرینتر خانگی باشند، مخصوصا اینکه نیاز به پرینت رنگی داشته باشید. از طرفی نوع چند کاره این پرینترها در مقایسه با پرینترهای چندکاره لیزری قیمت پایین تری دارد ولی فریب این قیمت پایین را نخورید. نکته ای که در مورد این پرینترها حائز اهمیت است قیمت نسبتاً بالای کارتریج های آنهاست. حدالامکان مدلهایی که کارتریج آن ها قابل شارژ است و یا مخزن جوهر دارند را تهیه کنید.

در مقایسه سرعت چاپ این پرینترها نسبت به نوع لیزری خود، پایین تر و نگهداری آن ها کمی سخت تر است. به یاد داشته باشید به طور میانگین حتما هفته ای یک پرینت بگیرید، در غیر اینصورت با خشک شدن جوهر در منافذ هد، پرینتر جوهر افشان شما دچار مشکل می شود.
ولی اگر به چاپ تصاویر رنگی نیاز ندارید و یا هر از گاهی اقدام به چاپ عکس رنگی می‌کنید، خرید پرینتر خانگی از نوع پرینتر جوهر افشان کاری اشتباه است. زیرا شما مجبور به استفاده از رنگ‌های چاپگر در طولانی مدت هستید. در غیراین صورت، پرینتر به مرور زمان دچار مشکلاتی در چاپ رنگ‌ها می‌شود و منافذ هد به علت خشک شدن ذرات جوهر، باعث جلوگیری از خروج رنگ‌ها می‌گرد.
 

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ایده برتر پارسیان

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پرینتر لیزری، پرینتر جوهر افشان، اسکنر، پرینتر چاپ کارت، دستگاه فتوکپی، فیش پرینتر، کاغذ خرد کن، کاغذ خردکن، ویدئو پروژکتور، دیتا ویدئو پروژکتور، دیتا پروژکتور، ویدیو پروژکتور، صندوق فروشگاهی، بارکد خوان ، دوربین مداربسته، دوربین مدار بسته

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات