ایده برتر پارسیان

پرینتر لیزری, پرینتر جوهر افشان, اسکنر

مواردی مهم در خصوص نگهداری از پرینتر های لیزری

این روزها در بازار پرینترهای خاص و مختلفی وجود دارد که در مقایسه با هم کارایی های متفاوتی دارند. بنابراین نگهداری از این پرینترها هم کمی تا قسمتی متفاوت است اما تا حدودی شرایط نگهدای شبیه به هم می باشد. به همین دلیل مواردی مهم در خصوص نگهداری از پرینترهای لیزری را برای شما آماده کرده ایم که با رعایت این نکات می توانید برای یک مدت طولانی بدون نیاز به سرویس از پرینترتان استفاده کنید.

نکاتی جهت پیش گیری کردن از سرویس مکرر پرینترهای لیزری

امید است با رعایت نکات زیر که نکاتی جهت پیش گیری کردن از سرویس مکرر پرینترهای لیزری و  توسط تکنسین های مجرب شرکت ایده برتر پارسیان جمع آوری شده، دیگر نیازی به سرویس دستگاه خود نداشته باشید.

  • بهترین مکان برای نگهداری و استفاده از پرینتر ها به دور از پنجره، نور مستقیم آفتاب و نبودن در معرض گرد و غبار می باشد.
  • حد الامکان پریز برق پرینتر لیزری را از پریز برق دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر، مانیتور و یا دیگر پرینترها جدا نگه دارید و از سست نبودن محل اتصال پرینتر به پریز اطمینان حاصل نمایید.
  • در هنگام پرینت گرفتن پرینتر را خاموش و یا باز نکنید، این عمل موجب گیر کردن کاغذ در دستگاه می شود.
  • کاغذ های درون دستگاه نباید چسبناک و یا منگه دار باشد.
  • در هنگام شارژ کاغذ، پهنای سینی را با کاغذ مماس کنید تا چاپ تمیزی داشته باشد.
  • دقت داشته باشد، در صورتی که کاغذ به هر علت درون دستگاه گیر کرد به آرامی کاغذ را خارج نموده تا تکه ای از آن در دستگاه جا نماند. زیرا کاغذ در پرینتر لیزری(حتی کوچک) به سادگی دستگاه را متوقف می کند.
  • در صورتی که از کاغذ های گلاسه برای پرینت استفاده می کنید دقت داشته باشید تا از کاغذ های گلاسه مخصوص پرینتر های لیزری استفاده نمایید زیرا دمای تولید شده توسط فیوزر چاپگر لیزری بیشتر از چاپگرهای جوهر افشان می باشد و باعث گیر کردن کاغذ می شود.
  • در صورتی که از کاغذ های سنگین تری برای پرینت استفاده می کنید، حداکثر وزن کاغذ را در درایور پرینتر انتخاب نمایید.
  • در هنگام استفاده از کاغذ های سنگین، حتما نوع کاغذ را انتخاب کرده تا دستگاه سرعت مناسب را تنظیم کند.
  • البته،از پرینت های مکرر خودداری نمایید و وقفه چند دقیقه ای را به دستگاه بدهید تا هم در مصرف کارتریج و هم عمر دستگاه تاثیر گذار باشید.
  • برای تمیز کردن داخل پرینتر هیچ وقت از دستگاه های دمنده هوا استفاده نکنید زیرا پودر موجود ممکن است لایه نازکی روی شیشه لیزر ایجاد کند و باعث کدر شدن پرینت های آتی شود. البته جارو برقی نیز کاری مشابه با دستگاه های دمنده را انجام می دهد و توان کشیدن پودر را ندارد. بهترین روش استفاده از دستمال مرطوب زمانی که دستگاه خارج از برق است می باشد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ایده برتر پارسیان

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پرینتر لیزری، پرینتر جوهر افشان، اسکنر، پرینتر چاپ کارت، دستگاه فتوکپی، فیش پرینتر، کاغذ خرد کن، کاغذ خردکن، ویدئو پروژکتور، دیتا ویدئو پروژکتور، دیتا پروژکتور، ویدیو پروژکتور، صندوق فروشگاهی، بارکد خوان ، دوربین مداربسته، دوربین مدار بسته

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات