ایده برتر پارسیان

پرینتر لیزری, پرینتر جوهر افشان, اسکنر

پرینت نگرفتن پرینتر

از جمله عیب های دستگاه های چاپگر
پرینتر شما پرینت نمیگیرد :

در ابتدا مطمین شوید که دکمه power پرینتر خود را زده اید و بعد به ویندوز کامپیوترتان طبق دستورالعمل شرکت سازنده متصل شوید.
سپس سعی کنید که درایور پرینتر خود را روی کامپیوتر update کنید گاهی مشکلات پرینتر به دلیل update نبودن درایور پرینتر است و با install و یا نصب مجدد آخرین درایور برطرف میشود.
برای پیدا کردن آخرین درایور برای پرینتر خود windows update  را چک کنید که برای یافتن سخت افزارهای متصل به کامپیوترتان طراحی شده است و به طور خودکار درایور جدیدی که دردسترس است را اعلام میکند.
برای این کار :
1-    Windows update را به وسیله دکمه start باز کنید و سپس روی all program کلیک کنید و سپس بر روی windows update  کلیک کنید.
2-    در گوشه سمت چپ روی check for update  کلیک کنید و سپس منتظربمانید که ویندوزبرای سیستم شما  آخرین update ها را جستجو کند.
3-    اگر هیچ آپدیتی یافت نشد روی Install updates کلیک کنید اگر شما را وادار به وارد کردن پسورد administrator کرد پسورد را وارد کنید.
4-    اگر شما آپدیت درایور پرینتر خود را ندیدید امکان یک چیز وجود دارد و آن این است که سازنده پرینتر شما هنوزآن را برای ماکروسافت ارسال نکرده است.


ادامه دارد.......

8 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ایده برتر پارسیان

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پرینتر لیزری، پرینتر جوهر افشان، اسکنر، پرینتر چاپ کارت، دستگاه فتوکپی، فیش پرینتر، کاغذ خرد کن، کاغذ خردکن، ویدئو پروژکتور، دیتا ویدئو پروژکتور، دیتا پروژکتور، ویدیو پروژکتور، صندوق فروشگاهی، بارکد خوان ، دوربین مداربسته، دوربین مدار بسته

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات