ایده برتر پارسیان

پرینتر لیزری, پرینتر جوهر افشان, اسکنر

دستگاه کپی رنگی شارپ

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

شرکت شارپ یکی از بزرگ ترین و قدیمی ترین تولیدکنندگان کالاهای مصرفی الکترونیکی ژاپنی است که در شهر اوساکا قرار دارد. کمپانی sharp در سال 1912 توسط تاکوجی هایاکاوا بنیانگذاری شد. این شرکت بزرگترین تولید کننده تجهیزات اداری از جمله دستگاه کپی، دستگاه فکس، رایانه های شخصی، لوازم خانگی و ..... است که به اقصی نقاط جهان از جمله کشور ایران نیز عرضه می کند.

دستگاه کپی رنگی شارپ

یکی از دستگاه های عمومی و پرکاربرد در بین ماشین های اداری، دستگاه کپی از نوع رنگی نیز می باشد. دستگاه کپی در واقعی ماشینی است برای کپی گرفتن از اسناد و مدارک، تصاویر گوناگون و متون نوشته است. دستگاه کپی رنگی شارپ از نظر تکنولوژی چاپ به دو دسته کلی دستگاه کپی رنگی لیزری شارپ و دستگاه کپی رنگی جوهر افشان شارپ تقسیم می شوند.

در واقع دستگاه های فتوکپی رنگی در مدل های متنوع و برندهای مختلفی از جمله دستگاه کپی رنگی شارپ، دستگاه کپی رنگی کنون، دستگاه کپی رنگی توشیبا، دستگاه کپی رنگی ریکو و ..... در بازار موجود می باشد که برای همه نیازها و حوزه های مختلف کاری طراحی، تولید و به بازار عرضه شده اند.

در ادامه با ما همراه باشید تا با دستگاه های کپی رنگی شارپ بیشتر آشنا شوید.

دستگاه کپی رنگی لیزری شارپ

این دستگاه یکی از بهترین کپی های رنگی برای چاپ تصاویر گرافیکی و عکس ها می باشد. دستگاه کپی رنگی لیزری شارپ از تکنولوژی چاپ لیزر یا همان نور برای چاپ تصاویر با کیفیت بالا استفاده می کند. در این نوع دستگاه ها از تونر به جای جوهر برای عملیات چاپ استفاده می شود و همچنین از سرعت و قدرت چاپ عالی برخوردار هستند. یک دستگاه فتوکپی لیزری شارپ می تواند 6 تا 8 صفحه در دقیقه متن تمام صفحه و بین 1 تا 3 صفحه در دقیقه تصاویر گرافیکی و عکس را چاپ کند.

این دستگاه مخصوص چاپ تصاویر با کیفیت طراحی شده است. چاپگرهای جوهر افشان از جوهرهای رنگی که دارای سه رنگی اصلی آبی، قرمز و زرد هستند به همراه یک کارتریج مشکی رنگ برای عملیات چاپ استفاده می کنند. سرعت این چاپگرها برای چاپ متون و نوشته ها بین 2 تا 6 صفحه در دقیقه و برای چاپ تصاویر بین 2 تا 3 صفحه در دقیقه می باشد.

8 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ایده برتر پارسیان

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پرینتر لیزری، پرینتر جوهر افشان، اسکنر، پرینتر چاپ کارت، دستگاه فتوکپی، فیش پرینتر، کاغذ خرد کن، کاغذ خردکن، ویدئو پروژکتور، دیتا ویدئو پروژکتور، دیتا پروژکتور، ویدیو پروژکتور، صندوق فروشگاهی، بارکد خوان ، دوربین مداربسته، دوربین مدار بسته

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات