ایده برتر پارسیان

پرینتر لیزری, پرینتر جوهر افشان, اسکنر

تفاوت بی سیم مجاز و غیرمجاز

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

همان طور که می دانید در عصر فناوری اطلاعات و ارتباطات دستگاه های بیسیم که از دستگاه های فرستنده-گیرنده به شمار می روند به عنوان یک وسایل ارتباطی موثر استفاده می شوند. دستگاه های بی سیم در دو نوع بی سیم دستی و بی سیم ثابت (در خودرو یا مکان ثابت) در دسترس می باشند. فروشگاه ایده برتر پارسیان عامل نمایندگی بی سیم های مجاز در ایران است که بیسیم طیف، بیسیم موتورولا، بیسیم طنین و بیسیم صبا را به سراسر ایران عرضه می کند.

تفاوت بی سیم مجاز و غیرمجاز

طبق استانداردهای سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی جمهوری اسلامی ایران برای تفاوت بی سیم مجاز و غیرمجاز باید بگوییم که بی سیم های مجاز دارای برد کوتاه، فرکانس های ثابت، مشخص و غیرقابل تغییر هستند که مورد تایید واحد استاندارد این سازمان قرار دارد. سایر دستگاه های بیسیم که به صورت قاچاق وارد ایران شده اند بدون مجوز قانونی هستند و در رده دستگاه بی سیم غیرمجاز قرار می گیرند. در واقع مشخصات بی سیم های غیرمجاز مطابق با استانداردهای سازمان اصلی و اتحادیه جهانی مخابرانی نیست در نتیجه تاثیرات مخربی در فرکانس ارگان هایی مانند اورژانس و آژانس هواپیمایی، باعث اختلال در امواج رادی و- تلویزیونی و ... را به همراه دارد.

حتما بخوانید: بیسیم مجاز در ایران

یکی از راه هایی که می توانید برای بررسی دستگاه های بی سیم مجاز انجام دهید این است که به صورت حضوری به سازمان تنظیم مقررارت استان خود مراجعه نمایید و یا به صورت تلفنی از مجاز بودن دستگاه آگاه شوید. حتما جهت خرید بی سیم از نمایندگی های مجاز فروش در این زمینه اقدام به خرید کنید. ایده برتر پارسیان (ebpnovin.com) به عنوان نماینده فروش بیسیم مجاز در ایران است که برای اولین بار با همکاری شرکت پژوهش و توسعه ناجی، وابسته به بنیاد تعاون ناجا (نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران) اقدام به تامین بیسیم با مجوز رسمی برای مصرف کنندگان نموده است.

گوشی های بی سیم همچون کالاهای مصرفی مدرن و ماشینی، در شهرها به خصوص کلان شهرهای صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد و هر یک بسته به نام کمپانی تولیدکننده و قدرت برد امواج، دارای قیمتی خاص است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان فروش ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

7 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ایده برتر پارسیان

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پرینتر لیزری، پرینتر جوهر افشان، اسکنر، پرینتر چاپ کارت، دستگاه فتوکپی، فیش پرینتر، کاغذ خرد کن، کاغذ خردکن، ویدئو پروژکتور، دیتا ویدئو پروژکتور، دیتا پروژکتور، ویدیو پروژکتور، صندوق فروشگاهی، بارکد خوان ، دوربین مداربسته، دوربین مدار بسته

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات