ایده برتر پارسیان

پرینتر لیزری, پرینتر جوهر افشان, اسکنر

بیسیم مجاز در ایران

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

بیسیم ها ابزاری ارتباطی برای هتل ها، بیمارستان ها، پارکینگ های طبقاتی، رستورانها، تالارها، مجتمع های تفریحی و توریستی و مانند این مکان ها حتی مصارف شخصی می باشد. در این میان هنگام خرید بی سیم باید دقت بسیاری به موارد بسیار مهمی از قبیل برند بیسیم، مجاز بودن یا نبودن، نوع بی سیم، برد و فاصله ای که قصد استفاده از بیسیم را دارید و همین طور مواردی از این قبیل.

از میان موارد نام برده شده مجاز بودن بی سیم از اهمیت بالایی برخوردار است.

تفاوت بیسیم مجاز و غیر مجاز

بیسیم هاي غیر مجاز همان طور که از نامشنان پیداست بدون مجوز قانونی هستند و یا به صورت قاچاق وارد شده اند. فركانس كاری این دستگاه‌ ها در بخشی از محدوده دستگاه طیف سنج است که تنها بهره برداران مجاز امکان استفاه از آن را دارند. هم چنین مشخصات بی سیم هاي غیر مجاز مطابق با استاندارد‌های سازمان اصلی و اتحادیه جهانی مخابراتی نیست که تاثیرات مخربی دارد.

مهمترین تفاوت بیسیم مجاز و غیر مجاز این است که مكالمه های صورت گرفته با بی سیم های غیرمجاز توسط گیر‌نده‌های مجاز و غیر مجاز شنیده می‌شود.

بیسیم مجاز در ایران

تا چند سال پیش استفاده از بی سیم در ایران ممنوع و غیرمجاز بود اما اکنون نزدیک به 10 سال است که با اهدای مجوز از سوی باند رادیویی مردم عادی هم امکان استفاده از دستگاه بیسیم را دارند. متاسفانه بسياري از کسانیکه اقدام به خريد بي سيم مي كنند نمي اطلاعات کافی در این زمینه ندارند و نمی دانند كه بیشتر بي سيم هاي موجود در بازار غير مجاز هستند و درصورتی که از آنها استفاده کنند با سازمان های مربوطه  دچار مشکل می شوند. مانند بیسیم دستی موتورولا MT-777، بیسیم كنوود 3207- uhf، بیسیم كنوود TK-3107 و بیسیم واکی تاکی موتورولا 5118 .

شرکت ایده برتر پارسیان، نماینده فروش بیسیم مجاز در ایران است که برای اولین بار با همکاری شرکت پژوهش و توسعه ناجی، وابسته به بنیاد تعاون ناجا (نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران) اقدام به تامین بی سیم با مجوز رسمی برای مصرف کنندگان نموده است. ایده برتر تنها بی سیم های مجاز تایید شده توسط ناجا، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور و هم چنین اداره استاندارد سازمان را خدمت خریداران عزیز عرضه می دارد.

7 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ایده برتر پارسیان

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پرینتر لیزری، پرینتر جوهر افشان، اسکنر، پرینتر چاپ کارت، دستگاه فتوکپی، فیش پرینتر، کاغذ خرد کن، کاغذ خردکن، ویدئو پروژکتور، دیتا ویدئو پروژکتور، دیتا پروژکتور، ویدیو پروژکتور، صندوق فروشگاهی، بارکد خوان ، دوربین مداربسته، دوربین مدار بسته

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات