ایده برتر پارسیان

پرینتر لیزری, پرینتر جوهر افشان, اسکنر

پرینترهای قابل حمل

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

پرینترهای قابل حمل (چاپ همراه) یا Mobile Printing به طور کلی پرینترهای ثابت هستند که خارج از منزل، دفتر کار به افراد اجازه می دهد از اسناد خود پرینت بگیرند. دستگاه های چاپ همراه معمولاً به صورت وایرلس انجام شده و غالباً از بلوتوث یا شبکه 802.11 b/g (که هر دو از امواج رادیویی بهره می برند) مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه به پرینترهای قابل حمل از لحاظ کاربرد و کارایی می پردازیم پس با ما همراه باشید.

پرینترهای قابل حمل

چاپگرهای قابل حمل از لحاظ تکنولوژی ساخت در دو کلاس تجارت محور، عکس محور یا رنگ حرراتی عرضه می شوند. اکثر چاپگرهایی که چاپِ رنگی یا دست کم در اندازه snapshot انجام می دهند Inkjet (جوهر افشان) هستند و اساساً چاپگرهای بزرگ رومیزی نیز از همان تکنولوژی استفاده می کنند. همچنین مدل های مناسب پرینترهای قابل حمل مخصوص عکس هم به طور مشابه از دو و یا حتی یک مخزن ترکیبی استفاده می کنند. به جز نمونه های تجاری که تنها از دو کارتریج بهره می برند: یکی برای جوهر مشکی و دیگری برای جوهرهای رنگی.

اتصالات و تغذیه پرینتر قابل حمل

مدل های مختلف پرینتر قابل حمل در بدترین حالت، از طریق کابل های USB رایج به PC یا Mac متصل می شوند. همانطور که پیشتر ذکر شد بهتر است چاپگری را انتخاب کنید که دارای قابلیت وایرلس و بلوتوث باشد تا بتوانید بدون نیاز به سر و کله زدن با کابل، عکس ها یا اسناد خود را با اتصال به گوشی های هوشمند یا دوربین های دارای بلوتوث به راحتی چاپ کنید. بعضی از چاپگرها امکان چاپ مستقیم از روی کارت های حافظه جانبی (مانند کارت SD دوربین ها) را به کاربر می دهند تا بدون نیاز به روشن کردن یا اتصال به لپ تاپ بتوان عکس ها را چاپ کرد.

در مورد منبع تغذیه چاپگرهای قابل حمل خدمت تان باید عرض نماییم که می تواند یک آداپتور AC یا یک باتری قابل شارژ باشد و نیز می توان با اتصال USB یا اتصال به آداپتور خودرو شارژ شوند. در نتیجه طبیعتاً اگر منبع پرینتر، سرِخود باشد بهتر است چرا که دسترسی به پریز یا منبع برق برای استفاده از آداپتور در بسیاری از مناطق میسر نیست.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروش ایده برتر به شماره 73027-021 در تماس باشید.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی - خیابان خواجه نصیر - نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه اول – واحد دو

7 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ایده برتر پارسیان

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پرینتر لیزری، پرینتر جوهر افشان، اسکنر، پرینتر چاپ کارت، دستگاه فتوکپی، فیش پرینتر، کاغذ خرد کن، کاغذ خردکن، ویدئو پروژکتور، دیتا ویدئو پروژکتور، دیتا پروژکتور، ویدیو پروژکتور، صندوق فروشگاهی، بارکد خوان ، دوربین مداربسته، دوربین مدار بسته

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات