ایده برتر پارسیان

پرینتر لیزری, پرینتر جوهر افشان, اسکنر

کارتریج لیزری کانن

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

کارتریج به محفظه ای گفته می شود که جوهر و یا تونر در آن قرار می گیرد. همانطور که در پرینترها تنوع وجود دارد، کارتریج ها نیز متنوع هستند. شرکت های بزرگ در زمینه فناوری به خوبی توانستند پرینترهای بی نظیری تولید کنند که از جمله آن می توان به شرکت کنون اشاره کرد. این شرکت نیز همانند رقبا توانسته انواع مدل های پرینتر را تولید نماید که از جدیدترین آن پرینتر لیزری است. کارتریج لیزری کانن نیز به همین منظور تولید می شود تا در این پرینترها بکار رود. اگر به دنبال خرید کارتریج کنون هستید، بهتر است به مراکزی همچون مرکز خرید کارتریج در تهران مراجعه نمایید تا از نظر تنوع، کیفیت و قیمت، بهترین ها را در اختیار داشته باشید. شرکت ایده برتر پارسیان، توانسته به یکی از مرکز فروش کارتریج در تهران تبدیل شود. به همین منظور همیشه سعی دارد کالاهای خود را با ضمانت اصالت به فروش برساند و از نظر قیمت نیز، همیشه قیمت واقعی را اعلام نماید.

کارتریج لیزری کانن

واضح است که کارتریج کانن، بایستی با توجه به مدل پرینتر انتخاب شود؛ اما قبل از آن می بایست ساختار و انواع پرینترها را بشناسید. در پرینتر های جوهر افشان دستور پرینت توسط جوهر و بوسیله هِد کارتریج روی کاغذ منتقل میگردد ولی در پرینترهای لیزری انتقال دستور پرینت روی کاغذ بوسیله پودر و یا همان تونر و بوسیله درام کارتریج انجام میپذیرد. کارتریج لیزری دارای ۲ بخش اصلی تونر و درام هستند. گاها این دو بخش در برخی از دستگاه ها در یک کارتریج و در برخی دیگر بصورت مجزا یعنی هر کدام در یک کارتریج مورد استفاده قرار میگیرند. کارتریج لیزری کانن بیشتر برای چاپ فرم ها و اسناد اداری استفاده می شوند و قیمت اولیه کارتریج های آنها به مراتب گرانتر از کارتریج های جوهری است اما با توجه به سرعت و تعداد زیاد خروجی آنها ،هزینه چاپ هربرگ ارزانتر تمام می شود. بنابراین، اگر پرینتر لیزری کانن در اختیار دارید، کارتریج لیزری کنون می تواند جایگزین بی نقصی برای کارتریج های قدیمی شما باشد و بدون نگرانی از خرابی پرینتر، می توانید آن را تعویض نمایید.

7 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ایده برتر پارسیان

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پرینتر لیزری، پرینتر جوهر افشان، اسکنر، پرینتر چاپ کارت، دستگاه فتوکپی، فیش پرینتر، کاغذ خرد کن، کاغذ خردکن، ویدئو پروژکتور، دیتا ویدئو پروژکتور، دیتا پروژکتور، ویدیو پروژکتور، صندوق فروشگاهی، بارکد خوان ، دوربین مداربسته، دوربین مدار بسته

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات