ایده برتر پارسیان

پرینتر لیزری, پرینتر جوهر افشان, اسکنر

پلاتر سابلیمیشن اپسون Epson

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

برخی از برندها نه نیاز به معرفی دارند، و نه لازم است تا تبلیغات زیادی صورت گیرد؛ مانند برند اپسون که کیفیت محصولات آن بزرگترین تبلیغ است. این شرکت که علاوه بر ماشین های اداری و خانگی به تولید دستگاه های صنعتی مانند پلاتر نیز می پردازد، تمامی فناوری خود را در محصولاتش خلاصه می کند. با داشتن پلاتر اپسون Epson در مجموعه خود، می توانید با خیالی آسوده کارها را به آن بسپارید. اگر بخواهیم دستگاه پلاتر را بصورت خلاصه معرفی کنیم، باید گفت که پلاتر همان پرینتر معروف است، اما در نسخه صنعتی! به همین منظور خرید و فروش پلاتر مختص افرادی است که قصد دارند تا محتوایی را در بازه صنعتی به چاپ برسانند، مانند بنرهایی که در خیابان ها به وفور یافت می شوند. اما پلاتر تنها برای چاپ بنر نیست و کاربردهای دیگری نیز دارد. برای نمونه چاپ بر روی پارچه و لباس که امروزه کاربرد زیادی دارد. این عمل توسط پلاتر سابلیمیشن اپسون انجام می شود که سرعت بالایی دارد.

انواع پلاتر سابلیمیشن اپسون

در توضیحات بالا به پلاتر چاپ سابلیمیشن که برای چاپ بر روی پارچه و با سرعت بالا طراحی شده است پرداخیتم. البته باید گفت که انواع پلاتر سابلیمیشن اپسون وجود دارد که ممکن است در توزیع امکانات و ویژگی ها با هم متفاوت باشند. شرکت ایده برتر پارسیان عامل نمایندگی فروش پلاترهای اپسون Epson مجموعه ای را راه اندازی کرده است که از متخصصان ماهر تشکیل شده است. این مجموعه به علاقمندان به خرید پلاتر سابلیمیشن برندهای مختلفی را از جمله پلاتر سابلیمیشن اپسون معرفی می کند تا بتوانید به آسانی مقایسه و خریداری نمایید. ایده برتر پارسیان به خوبی می داند که موضوع قیمت، یکی از اساسی ترین عوامل موثر در انتخاب دستگاه است به همین منظور قیمت پلاتر سابلیمیشن را به دور از هر گونه قیمت های بالا عرضه می کند. به دلیل دریافت نمایندگی رسمی و معتبر، ایده برتر پارسیان قیمت پلاتر اپسون را همانند سایر محصولات خود واقعی ارائه کرده تا علاقمندان به این تجهیزات به آسانی آن ها را تهیه کنند. ایده برتر پارسیان جز به بالا بردن سطح کیفی خدمات و در نتیجه افزایش سطح رضایت مشتریان خود نمی اندیشد.

7 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ایده برتر پارسیان

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پرینتر لیزری، پرینتر جوهر افشان، اسکنر، پرینتر چاپ کارت، دستگاه فتوکپی، فیش پرینتر، کاغذ خرد کن، کاغذ خردکن، ویدئو پروژکتور، دیتا ویدئو پروژکتور، دیتا پروژکتور، ویدیو پروژکتور، صندوق فروشگاهی، بارکد خوان ، دوربین مداربسته، دوربین مدار بسته

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات