ایده برتر پارسیان

پرینتر لیزری, پرینتر جوهر افشان, اسکنر

خرید پلاتر لیزری

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

ورود تکنولوژی های مختلف به صنعت چاپ، تحول عظیمی در این بخش رخ داده است. این موضوع باعث شده تا محصولاتی مانند پلاتر ساخته و تولید شوند. دستگاه پلاتر را می توان همان پرینترهای معمول دانست که در نسخه صنعتی و پیشرفته تری وجود دارند. یکی از مدل های جدید این دستگاه، پلاتر لیزری است که از فناوری لیزر در آن بکار رفته که کیفیت چاپ را بالاتر می برد و طرح های چاپ شده دقیق تر خواهند شد. اگر بخواهیم این مدل ها را دسته بندی کنیم، دستگاه پلاتر لیزری را می توان جزو بهترین دستگاه پلاتر دانست، زیرا از فناوری جدیدتری استفاده کرده و کیفیت چاپ بالایی دارد. همین موضوع میزان خرید پلاتر لیزری را افزایش داده است مشتریان زیادی را به سمت خود کشانده است. از این مدل دستگاه انواع مختلفی وجود دارد که هر یک برای کاربری خاصی در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، به دلیل اینکه ماده خام پلاتر بصورت رولی وجود دارد، عرض مشخصی داشته و طول آن محدودیت ندارد.

خرید انواع پلاتر لیزری

علاقمندان به خرید انواع پلاتر لیزری تنها چاپخانه ها نبوده و کاربری آنها فقط در زمینه چاپ بنر نیست. خرید پلاتر لیزری برای دفاتر مهندسی و یا مراکزی که چاپ روی پارچه را انجام می دهند نیز مناسب است. از آن جایی که پلاتر لیزری از نوع صنعتی بوده و جدیدترین فناوری ها را با خود به همراه دارد، قیمت دستگاه پلاتر لیزری همانند سایر محصولات صنعتی بالاست و نیاز دارد تا هنگام خرید نکاتی را رعایت کنید. مجموعه ایده برتر پارسیان با عنوان یکی از بزرگترین مراکز مجاز فروش دستگاه پلاتر در تهران توصیه اکید می کند که خرید پلاتر لیزری را تنها از از فروشگاه های مجاز انجام دهید. با مراجعه به بازار ممکن است با انواع مختلفی از مراکز فروش پلاتر لیزری مواجه شوید که همین موضوع باعث ایجاد تردید در انتخاب می شود. اما در صورت خرید از مراکز مجاز، این اطمینان به شما داده می شود که تمامی محصولات اصلی بوده و گارانتی آنها نیز اصل خواهد بود و در صورت بروز هر گونه مشکل، شرکت عرضه کننده در کنار شما خواهد بود.

7 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ایده برتر پارسیان

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پرینتر لیزری، پرینتر جوهر افشان، اسکنر، پرینتر چاپ کارت، دستگاه فتوکپی، فیش پرینتر، کاغذ خرد کن، کاغذ خردکن، ویدئو پروژکتور، دیتا ویدئو پروژکتور، دیتا پروژکتور، ویدیو پروژکتور، صندوق فروشگاهی، بارکد خوان ، دوربین مداربسته، دوربین مدار بسته

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات