ایده برتر پارسیان

پرینتر لیزری, پرینتر جوهر افشان, اسکنر

نرم افزار iprojection در ویدئو پروژکتورهای اپسون

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

همان طور که می دانید در حال حاضر در فضاهای مختلف آموزشی، اداری و خانگی به طور گسترده از دیتا ویدئو پروژکتور استفاده می شود. شرکت های مطرحی همچون سونی Sony، اپسون Epson، بنکیو BenQ و ... مدلهای متنوع ویدئو پروژکتور را تولید کرده و در دسترس کاربران قرار داده اند. در این میان شرکت اپسون Epson امکانی را فراهم کرده است که موجب سهولت و سریع تر شدن کار با ویدیو پروژکتور می گردد.

حتما بخوانید: پروژکتور خانگی اپسون جایگزینی برای تلویزیون

معرفی نرم افزار iprojection در ویدئو پروژکتورهای اپسون

در ادامه به معرفی نرم افزار iprojection در ویدئو پروژکتورهای اپسون می پردازیم. نرم افزار Epson iProjection که توسط شرکت اپسون طراحی شده است کمک می کند کاربر به صورت بی سیم یا وایرلس از طریق موبایل یا تبلت خود به دیتا پروژکتور وصل شده و تصاویر مورد نظر خود را بر روی پرده نمایش مشاهده کند. برنامه اپسون آی پروجکشن به صورت کاملا رایگان ارائه شده و بر روی انواع iPhone، iPad و دستگاه های اندرویدی قابل نصب است.

در حقیقت با استفاده از نرم افزار iProjection اپسون، امکان نمایش بی سیم فیلم و تصویر از طریق سیستم عامل های اندروید و IOS فراهم می شود. شما با استفاده از این نرم افزار کاربردی می توانید به راحتی فایل ها با فرمت های مختلف را که بر روی موبایل خود دارید بر روی پرده نمایش در ابعاد بزرگ تر مشاهده کنید. نکته جالب این که برنامه آی پروجکشن از لمس اثر انگشت بر روی صفحه گوشی نیز پشتیبانی می کند و شما به راحتی می توانید از طریق موبایل خود تصاویر را زوم کرده و یا صفحات را جابه جا کنید. معلمان هم با استفاده از این برنامه می توانند به راحتی و با جابه جایی در کلاس درس، مطالب را ارائه دهند. همچنین امکان اتصال 4 دستگاه مجزا به صورت همزمان نیز وجود دارد.

شما می توانید برای دریافت قیمت و خرید مدل های مختلف ویدئوپروژکتور اپسون Epson به سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید.

7 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ایده برتر پارسیان

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پرینتر لیزری، پرینتر جوهر افشان، اسکنر، پرینتر چاپ کارت، دستگاه فتوکپی، فیش پرینتر، کاغذ خرد کن، کاغذ خردکن، ویدئو پروژکتور، دیتا ویدئو پروژکتور، دیتا پروژکتور، ویدیو پروژکتور، صندوق فروشگاهی، بارکد خوان ، دوربین مداربسته، دوربین مدار بسته

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات