ایده برتر پارسیان

پرینتر لیزری, پرینتر جوهر افشان, اسکنر

لامپ ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

همانطور که می دانید، هر دستگاه و تجهیزاتی معمولا یک سری لوازم مصرفی و یا جانبی دارد که در کنار خود دستگاه اهمیت ویژه ای دارد. امروزه به دلیل استفاده زیاد و کاربردهای فراوان ویدئو پروژکتور، لوازم مصرفی آن نیز مشتریان خود را دارد. در این بین لامپ ویدئو پروژکتور را می توان مهم ترین بخش یک دیتا پروژکتور دانست که وظیفه مهمی را بر عهده دارد. واضح است که دیتا ویدئو پروژکتور با استفاده از نور تولیدی توسط لامپ خود، تصویر را بر روی پرده نمایش انداخته و در واقع به رسالت خود پاسخ می دهد. بنکیو نام شرکت خوشنامی است که در بخش ساخت ویدیو پروژکتور سابقه درخشانی دارد و سال هاست در این زمینه فعالیت می کند. این شرکت نیز همانند سایرین به کیفیت لامپ ویدئو پروژکتور بنکیو اهمیت ویژه ای داده و زمان زیادی را برای افزایش کیفیت آن در نظر گرفته است. به دلیل اجتناب ناپذیر بودن تعویض لامپ، معمولا قیمت لامپ ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ به گونه ای عرضه می شود که همه بتوانند آن را تهیه کنند.

خرید لامپ ویدئو پروژکتور بنکیو

با توجه به توضیحات بالا، لامپ یکی از مهمترین بخش های ویدئو پروژکتور است که در ایجاد تصویری با کیفیت نقش اساسی دارد. البته عوامل دیگری نیز مانند فاصله ویدئو پروژکتور از پرده نمایش موثر است اما برخی موارد در اولویت قرار دارند. خریداران و صاحبان ویدئو پروژکتور بنکیو نیز از این قاعده مستثنی نیستند. لامپ ویدئو پروژکتور بنکیو همانند سایر برندها عمر مفید مشخصی دارد و پس از زمان مشخصی، کیفیت آن افت کرده و لازم است تا تعویض شوند. برای انجام این کار، بهتر است تا خرید لامپ ویدئو پروژکتور بنکیو خود را از مراکزی انجام دهید که اعتبار آنها تایید شده اند، در غیر این صورت همچنان افت کیفیت را تجربه خواهید کرد و یا در مواردی به خود دستگاه نیز آسیب جدی وارد می شود و به جز هزینه های بیشتر، سودی نخواهد داشت. مجموعه ایده برتر پارسیان با سابقه زیادی که در این زمینه کسب کرده است، تقریبا نمایندگی تمامی محصولات خود را کسب نموده و با گارانتی معتبر به مشتریان خود عرضه می کند.

7 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ایده برتر پارسیان

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پرینتر لیزری، پرینتر جوهر افشان، اسکنر، پرینتر چاپ کارت، دستگاه فتوکپی، فیش پرینتر، کاغذ خرد کن، کاغذ خردکن، ویدئو پروژکتور، دیتا ویدئو پروژکتور، دیتا پروژکتور، ویدیو پروژکتور، صندوق فروشگاهی، بارکد خوان ، دوربین مداربسته، دوربین مدار بسته

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات