ایده برتر پارسیان

پرینتر لیزری, پرینتر جوهر افشان, اسکنر

انواع نمایشگر تبلیغاتی

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

همانطور که می دانید، امروزه کاربرد مانیتور تنها نمایش فیلم نبوده و بسیاری از فعالیت های تبلیغاتی را نیز می توانند با آن انجام دهند. با استفاده از نمایشگر تبلیغاتی به سادگی می توان محصول یا خدمات خود را در معرض دید سایرین قرار داد و به معرفی آن پرداخت. امروزه انواع نمایشگر تبلیغاتی مختلف وجود دارد که در امکانات، ویژگی ها و اندازه با یکدیگر متفاوت هستند. البته با پیشرفت فناوری، متقاضیان خرید نمایشگر تجاری ترجیح می دهند برای افزایش کارایی و بهبود کیفیت نمایش و صد البته مقرون به صرفه بودن، به سمت خرید نمایشگر صنعتی ویدئو وال بروند. در این حالت قیمت تلویزین تبلیغاتی از مدل های خانگی و معمولی بالاتر است که اگر از آنها شناخت کافی داشته باشید، قطعا این تفاوت قیمت را خواهید پذیرفت. با داشتن یک تلویزیون شهری یا نمایشگر شهری دیگر نیاز به هزینه اضافی برای خرید تجهیزات جانبی ندارید. علاوه بر این، کیفیت ساخت، امکانات متنوع، و قابلیت های زیادی که در این نمایشگرها تعبیه شده است، به خوبی می تواند قیمت آن را توجیه کند و پس از خرید، تا سال ها می توانید بصورت مداوم از آن بهره مند شوید.

خرید انواع نمایشگر تبلیغاتی

از ویژگی های مهم خرید انواع نمایشگر تبلیغاتی می توان عدم نیاز به استفاده از سایر تجهیزات جانبی دانست، زیرا خود این مونیتور از بیشتر ورودی و خروجی های مرسوم پشتیبانی می کند. همانطور که بیان شد، انواع نمایشگر تبلیغاتی وجود دارد که هر یک می توانند کاربرد و یا ویژگی های خاصی داشته باشند. برای نمونه بسیاری از مکان ها نیازمند نمایشگر تبلیغاتی لمسی هستند تا کاربر بتواند در نمایشگری با ابعاد بزرگ و بدون نیاز به تجهیزات جانبی با محتوای مربوطه کار کند. این مدل از نمونه های نمایشگر تبلیغاتی دیجیتالی طرفداران بسیاری دارد زیرا به راحتی می توان از ویژگی لمسی بودن آن استفاده کرد. بطور کلی همه مکان های تجاری و اداری می توانند از این نمایشگرها بهره مند شود ولی برای بخشی از ارگان ها اهمیت ویژه ای دارد، مانند نمایشگر تبلیغاتی برای هتل که می تواند به خوبی از آن استفاده شده و بسیاری از فرآیندهای کاری را آسانتر سازد.

حتما بخوانید: نمایشگرهای صنعتی سامسونگ در کسب و کار

7 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ایده برتر پارسیان

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پرینتر لیزری، پرینتر جوهر افشان، اسکنر، پرینتر چاپ کارت، دستگاه فتوکپی، فیش پرینتر، کاغذ خرد کن، کاغذ خردکن، ویدئو پروژکتور، دیتا ویدئو پروژکتور، دیتا پروژکتور، ویدیو پروژکتور، صندوق فروشگاهی، بارکد خوان ، دوربین مداربسته، دوربین مدار بسته

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات