ایده برتر پارسیان

پرینتر لیزری, پرینتر جوهر افشان, اسکنر

اهمیت نسبت پرتاب در انتخاب ویدئو پروژکتور

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

ویدئو پروژکتور ابزاری برای نمایش فیلم و عکس است که به صورت گسترده در کلاس های آموزشی، جلسات، کنفرانس ها و همچنین در منازل برای نمایش فیلم به کار می رود. برای دریافت تصویر با بهترین کیفیت، باید دیتا ویدئو پروژکتور در وضعیت مناسبی نصب شود. سه آیتم مهم که باید مورد توجه قرار بگیرند، ابعاد صفحه نمایش، فاصله پرتاب و نسبت پرتاب ویدئو پروژکتور است.

حتما بخوانید: نسبت زوم و فاصله پرتاب در ویدئو پروژکتور

بررسی نسبت پرتاب در انتخاب ویدئو پروژکتور

در اینجا علاوه بر بررسی نسبت پرتاب در انتخاب ویدئو پروژکتور، در مورد ابعاد صفحه نمایش و فاصله پرتاب ویدئو پروژکتور نیز نکاتی را بیان می کنیم. همان طور که می دانید اندازه تصویر نمایش داده شده با ویدئوپروژکتورهای مختلف که در فاصله یکسانی از پرده نمایش قرار دارند، متفاوت می باشد. به عبارت بهتر نسبت پرتاب در ویدئو پروژکتورها متفاوت است. این ویژگی که در مشخصات دستگاه بیان می شود، تعیین می کند که ویدیو پروژکتور در چه فاصله ای از پرده، تصویر را به چه عرضی نمایش می دهد. مثلا اگر عرض پرده نمایش شما 3 متر و فاصله ویدئوپروژکتور از آن 4.5 متر است، شما به دستگاهی نیاز دارید که نسبت پرتاب لنز آن 1.5:1 باشد. برای انتخاب مناسب ترین دیتا پروژکتور، حتما سه ویژگی عرض صفحه نمایش، فاصله پروژکتور تا پرده نمایش و نسبت پرتاب ویدئو پروژکتور را در نظر بگیرید. به عنوان مثال برای خرید ویدئو پروژکتور برای یک مسجد، معمولا نسبت پرتاب لنز پروژکتور اهمیت زیادی دارد. همچنین اگر بخواهید تصویری با ابعاد مشخص را دریافت کنید، حتما باید مولفه مربوط به آن را در نظر بگیرید.

لازم به ذکر است برای دو مولفه نسبت پرتاب ویدئو پروژکتور و اندازه صفحه نمایش، مقدار استانداری وجود ندارد و این دو آیتم نسبت به ویژگی های دستگاه و فضای مورد نظر برای نصب آن تعیین می شوند. اما در مورد مولفه فاصله پرتاب ویدئو پروژکتور، کمی تفاوت وجود دارد. همان طور که می دانید پروژکتورها بر اساس فاصله پرتاب به سه نوع برد بلند، برد متوسط و برد کوتاه تقسیم می شوند که می توانید بر حسب نیاز مدل مناسب را انتخاب کنید. همچنین می توانید یک ویدئوپروژکتور با زوم بیشتر تهیه کنید و اندازه تصویر را با استفاده از قابلیت زوم و بدون جا به جا کردن دستگاه، تنظیم نمایید.

برای مشاوره با کارشناسان واحد فروش و اطلاع از بهترین قیمت ویدئو پروژکتور با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید.

6 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ایده برتر پارسیان

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پرینتر لیزری، پرینتر جوهر افشان، اسکنر، پرینتر چاپ کارت، دستگاه فتوکپی، فیش پرینتر، کاغذ خرد کن، کاغذ خردکن، ویدئو پروژکتور، دیتا ویدئو پروژکتور، دیتا پروژکتور، ویدیو پروژکتور، صندوق فروشگاهی، بارکد خوان ، دوربین مداربسته، دوربین مدار بسته

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات