ایده برتر پارسیان

پرینتر لیزری, پرینتر جوهر افشان, اسکنر

تحلیل و بررسی لیبل پرینتر برادر Brother PT-E300

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

لیبل زن در میان دستگاه های کاربردی، توانسته جایگاه خود را به خوبی پیدا کند و مشتریان زیادی به سمت این دستگاه کشیده شوند. با وجود لیبل پرینتر می توانید به سادگی، با دقت و البته با سرعت زیادی لیبل های خود را آماده کرده و بر روی اجناس بچسبانید. در همین راستا شرکت های تولید پرینتر لیبل زن با سرعت بیشتری به فکر توسعه و پیشرفت دادن این دستگاه افتادند. از برندهای مهم در این بخش می توان به لیبل زن برادر Brother اشاره کرد که با کیفیت خود ارزش خرید محصول را بالا برده است. این برند محصولات زیادی عرضه کرده است که از جمله آنها لیبل پرینتر برادر Brother PT-E300 خواهد بود.

ویژگی های کلی و ظاهری لیبل پرینتر برادر PT-E300


لیبل پرینتر برادر Brother PT-E300 از نوع دستی بوده و برای مشاغلی مانند لوازم خانگی و تحریر انتخاب خوبی بنظر می رسد. این لیبل پرینتر برادر از ریبون به عنوان مواد اولیه خود استفاده می کند و لیبل مورد نظر را به چاپ می رساند. شاید برای برخی کار با محصولاتی که انگلیسی زبان هستند مشکل باشد، به همین دلیل لیبل زن برادر e300 صفحه کلید فارسی داشته و گزینه مناسبی برای استفاده همه است. لیبل پرینتر برادر e300 بدون داشتن هر گونه پورتی عرضه می گردد و به گونه ای ویژگی های مدل صنعتی را داراست. برای توضیح ویژگی های کلی و ظاهری لیبل پرینتر برادر PT-E300 خوب است بدانید که برای نمونه این دستگاه بین دمای منفی 100 تا مثبت 100 درجه سانتی گراد را تحمل کرده و عملکرد خود را از دست نمی دهد. از دیگر ویژگی های جالب این دستگاه نیز باید به مقاومت آن در برابر خوردگی اسید اشاره کرد.

ویژگی های فنی لیبل پرینتر برادر Brother PT-E300


همانطور که اشاره شد، لیبل پرینتر برادر Brother PT-E300 بسیار مقاوم و کاربردی است. لیبل پرینتر برادر PT-E300 سرعت بالایی دارد و قادر است در هر ثانیه 20 میلی متر روی کاغذ چاپ کند. برای توضیح بهتر ویژگی های فنی لیبل پرینتر برادر Brother PT-E300 باید خاطر نشان کرد که این چاپ با وضوح 180*180 dpi صورت می گیرد و خوانایی خوبی خواهد داشت. لیبل زن برادر PT-E300 مجموعه کاملی از ویژگی ها و امکانات منحصر به فردی را در کنار هم داشته و به شما تقدیم می کند. در مقابل قیمت لیبل زن برادر نیز به گونه ای طراحی و قیمت گذاری شده است که مشتریان با بهترین قیمت آن را خریداری نمایند.

جمع بندی
شرکت ایده برتر پارسیان عاملیت نمایندگی لیبل زن برادر Brother در تهران به مشتریان خود اعلام می دارد که لیبل پرینتر برادر Brother PT-E300 در فروشگاه این مجموعه موجود است و می توانند به سادگی آن را تهیه کنند. همچنین اگر قصد خرید لیبل زن با برند پیشنهادی خود را دارید، با ما تماس بگیرید. برای خرید و بررسی دقیق تر و تخصصی تر لیبل پرینتر برادر Brother PT-E300 به صفحه اختصاصی این محصول در سایت ایده برتر مراجعه کنید.

کلیک کنید: لیبل پرینتر برادر Brother PT-E300

6 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ایده برتر پارسیان

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پرینتر لیزری، پرینتر جوهر افشان، اسکنر، پرینتر چاپ کارت، دستگاه فتوکپی، فیش پرینتر، کاغذ خرد کن، کاغذ خردکن، ویدئو پروژکتور، دیتا ویدئو پروژکتور، دیتا پروژکتور، ویدیو پروژکتور، صندوق فروشگاهی، بارکد خوان ، دوربین مداربسته، دوربین مدار بسته

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات