ایده برتر پارسیان

پرینتر لیزری, پرینتر جوهر افشان, اسکنر

بارکد خوان تاکسی

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

امروزه با مراجعه به مراکز خرید فروشگاهی یکی از انواع دستگاه بارکد خوان را خواهید دید که به سادگی و به سرعت بارکد روی اجناس را اسکن کرده و در سیستم مدیرتی ثبت می کند. این بارکدها که توسط بارکد زن روی محصولات مختلف قرار می گیرند، اطلاعات لازم هر محصول را در خود جای داده اند که به سادگی می توان با استفاده از یک بارکد اسکنر آن ها را رمزگشایی کرد. کاربرد این دستگاه روز به روز بیشتر می شود، به گونه ای که امروزه بارکد خوان برای تاکسی کاربرد زیادی دارد و می توان به نوعی برای پرداخت آنلاین کرایه تاکسی از آن استفاده کرد. بنابراین با داشتن بارکد خوان تاکسی می توانید هزینه ها را بدون نیاز به پول نقد پرداخت نمود و آسان تر خواهد شد. مجموعه ایده برتر پارسیان به عنوان یکی از بزرگترین مرکز خرید بارکد خوان در تلاش است تا هر آنچه در توان دارد برای آسان تر ساختن و مکانیزه کردن کسب و کارهای مختلف قدم بردارد.

خرید بارکد خوان تاکسی

همانطور که می دانید، بارکد خوان ها می توانند از نوع بارکد خوان نوری و یا بارکد خوان لیزری باشند که هر یک کاربرد خاص خود را دارند، اما شرکت ایده برتر پارسیان که در طول بیش از 15 سال سابقه فعالیت خود در زمینه تجهیزات فروشگاهی به تجارب زیادی دست پیدا کرده است به دنبال گسترش استفاده بارکد خوان تاکسی است تا همه از این امکان جدید بهره مند شوند. مشتریان گرامی که قصد تهیه و خرید بارکد خوان تاکسی را دارند می توانند به سادگی با مشاوران مجموعه ایده برتر پارسیان در تماس بوده و تمامی سوالات و نیازمندی های خود را با آنها در میان بگذارند. این مجموعه برای آسان تر ساختن فرایند خرید و یا مشاهده محصولات، وبسایت فروشگاهی خود را راه اندازی کرده است تا خرید اینترنتی از طریق آن به سادگی صورت پذیرد. توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با محصول مورد نظر، قبل از اقدام به خرید با کارشناسان فروش ایده برتر پارسیان مشورت کرده و اطلاعات تکمیلی را از آنها بخواهید و سپس خرید خود را نهایی کنید.

6 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ایده برتر پارسیان

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پرینتر لیزری، پرینتر جوهر افشان، اسکنر، پرینتر چاپ کارت، دستگاه فتوکپی، فیش پرینتر، کاغذ خرد کن، کاغذ خردکن، ویدئو پروژکتور، دیتا ویدئو پروژکتور، دیتا پروژکتور، ویدیو پروژکتور، صندوق فروشگاهی، بارکد خوان ، دوربین مداربسته، دوربین مدار بسته

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات