ایده برتر پارسیان

پرینتر لیزری, پرینتر جوهر افشان, اسکنر

دستگاه چاپ سابلیمیشن چیست؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

چاپ سابلیمیشن نوعی چاپ حرارتی بر روی اشیا مانند پارچه، لیوان، چوب، سنگ و موارد دیگری از این قبیل می باشد که فرآیند چاپ توسط دستگاه چاپ سابلیمیشن انجام می شود. در این روش چاپ کیفیت کار بسیار بالاست و مبنای کار بر اساس تصعید مواد می باشد تا جوهر بتواند از کاغذ مخصوص به شی موردنظر انتقال پیدا کند.

برای چاپ سابلیمیشن شما نیاز به یک پرینتر جوهر افشان یا پلاتر دارید. به چاپگر حرارتی مخصوص این کار همان طور هم که پیشتر گفته شد دستگاه چاپ سابلیمیشن گفته می شود. این دستگاه در چند نوع تک کاره، 6 کاره، 8 کاره و دستگاه سابلیمیشن 3D با قابلیت چاپ روی 45 محصول و حتی بیشتر موجود می باشد. منظور از 6 و 8 تعداد قالب های دستگاه هستند.

دستگاه چاپ سابلیمیشن چیست ؟

پرینتر سابلیمیشن یا دستگاه چاپ سابلیمیشن چیست؟ باید گفت که از جدیدترین چاپگرها با قابلیت چاپ دیجیتال و حرارتی هستند. از سیستم چاپ سابلیمیشن در انواع صنعت ها به کار گرفته می شود و با توجه به نیاز کاربران طراحی و تولید می شوند. از دستگاه تک کاره برای چاپ مواردی مانند چاپ روی لیوان، تیشرت، سرامیک، شیشه و سایر سطوح صاف و مخروطی را دارند و از دستگاه چندکاره برای چاپ روی انواع سطوح با اشکال هندسی مختلف به کار گرفته می شود که می توان به دستگاه چاپ 6 قالب و 8 قالب و حتی دستگاه سابلیمیشن3D اشاره کرد.

سیستم چاپ سابلیمیشن به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی پاک یا کمرنگ نمی شود و همچنین محدودیت رنگی و تیراژی ندارد. در محیط های کوچک هم انجام پذیر است. از اصلی ترین مزایای این نوع چاپ می توان به هزینه بسیار پایین آن اشاره کرد که هم هزینه خرید دستگاه و تجهیزات آن بسیار پایین است و هم هزنیه چاپ روی سطوح. برای چاپ دیجیتال از طریق سابلیمیشن مواد خام بسیاری وجود دارد که همواره سعی کنید مواد درجه یک و اصل با قیمت مناسب را برای کار خود تهیه کنید. از معروف ترین برندهای دستگاه های چاپ سابلیمیشن می توان به hp، ،Epson ،canon ،mimaki photo usa و best sublimation اشاره نمود.

برای اطلاعات بیشتر درباره چاپ سابلیمیشن و مواد دستگاه می توانید از کارشناسان حرفه ای و مجرب ایده برتر راهنمایی و مشاوره بگیرید.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی - خیابان خواجه نصیر - نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه اول - واحد 2

تلفن: 73027 - 021

6 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ایده برتر پارسیان

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پرینتر لیزری، پرینتر جوهر افشان، اسکنر، پرینتر چاپ کارت، دستگاه فتوکپی، فیش پرینتر، کاغذ خرد کن، کاغذ خردکن، ویدئو پروژکتور، دیتا ویدئو پروژکتور، دیتا پروژکتور، ویدیو پروژکتور، صندوق فروشگاهی، بارکد خوان ، دوربین مداربسته، دوربین مدار بسته

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات