ایده برتر پارسیان

پرینتر لیزری, پرینتر جوهر افشان, اسکنر

عرضه دوباره پلی استیشن کلاسیک سونی Sony

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

شرکت سونی Sony سازنه کنسول بازی پر طرفدار پلی استیشن، اعلام کرده که قصد دارد پلی استیشن کلاسیک را دوباره روانه بازار کند. از دیگر محصولات این کمپانی می توان به انواع تلویزیون، مانیتور، ویدئو پروژکتور و ... اشاره کرد.

ارائه محصولات خاصی که مخاطبان و کاربران به یاد دوران کودکی خود می اندازد و حس شیرین بازی های گذشته را در ذهن آنها زنده می کند، کاری است که بیشتر شرکتهای بازی سازی انجام می دهند. کارشناسان بخش سرگرمی در شرکت سونی در حال بررسی شرایط هستند تا کنسول خاطره انگیز پلی استیشن 1 را بعد از سال ها دوباره وارد بازار کنند و کاربران و طرفداران آن را شگفت زده نمایند.

حتما بخوانید: مقایسه و خرید کنسول بازی (1)

بررسی عرضه دوباره پلی استیشن کلاسیک سونی Sony

طبق گفته جان کودرا، مدیر بخش سرگرمی سونی، این شرکت از مدت ها قبل به بررسی عرضه دوباره پلی استیشن کلاسیک سونی Sony پرداخته است. سونی همیشه به گذشته خود نگاهی مثبت دارد و در حال پیدا کردن بهترین راه برای عرضه دوباره پلی استیشن کلاسیک و بازی های مربوط به آن است. او عرضه دوباره این کنسول محبوب را به طور قطعی تاییده نکرد اما با توجه به متن کامل مصاحبه می توان حدس زد که سونی در این تصمیم جدی است.

البته احتمالا عرضه مجدد دو کنسول بازی قدیمی نینتندو که با استقبال کم نظیری روبرو شد، و همچنین انتشار اخباری در مورد عرضه دوباره کنسول سگا در این تصمیم سونی بی تاثیر نبوده است. جالب است بدانید ارائه دوباره کنسول های کلاسیک نینتندو NES و SENS فروش 5 میلیونی آن را در پی داشته است.

پیش بینی می شود سونی برای ساخت و ارائه نسل اول پلی استیشن با موانعی روبرو شود و به کمک و همراهی شرکت های جانبی نیاز داشته باشد. به علاوه بسیاری از بازی های پلی استیشن 1 توسط شرکت هایی غیر از سونی تولید شده بودند.

بازی هایی مثل Final Fantasy 7، Tomb Raider، Crash Bandicoot و Metal Gear Solid که از محبوب ترین و پر طرفدارترین بازی های این کنسول هستند، همه توسط شرکت های دیگر ساخته شده اند. بنابراین برای انجام این پروژه شگفت انگیز، لازم است که سونی به مذاکره با شرکت های ساخت این بازی ها بپردازد و آن ها را برای تولید دوباره بازیهای قدیمی شان متقاعد کند.

برای دستیابی به اخبار روز تکنولوژی به سایت ایده برتر مراجعه نمایید

6 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ایده برتر پارسیان

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پرینتر لیزری، پرینتر جوهر افشان، اسکنر، پرینتر چاپ کارت، دستگاه فتوکپی، فیش پرینتر، کاغذ خرد کن، کاغذ خردکن، ویدئو پروژکتور، دیتا ویدئو پروژکتور، دیتا پروژکتور، ویدیو پروژکتور، صندوق فروشگاهی، بارکد خوان ، دوربین مداربسته، دوربین مدار بسته

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات