ایده برتر پارسیان

پرینتر لیزری, پرینتر جوهر افشان, اسکنر

غیر فعال کردن آپدیت خودکار ویندوز 10 در نسخه 1803

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

اگر از کاربران ویندوز 10 باشید احتمالا تا کنون به این نتیجه رسیده اید که این ویندوز علاوه بر امکانات پیشرفته ای که دارد امتیازهای منفی ای هم دارد که البته نسبت به نوع مثبت آن کمتر است و از مهم ترین آنها بروزرسانی خودکار ویندوز است.

بروزرسانی خودکار باعث می شود تا حجم قابل توجهی از ترافیک اینترنت شما اشغال شود.این قابلیت از طرف خود کاربر امکان غیرفعال شدن دارد اما به تازگی سخت گیری هایی از طرف مایکروسافت برای این موضوع اعمال شده است.

حتما بخوانید: نحوه غیر فعال کردن آپدیت اتوماتیک ویندوز 10

شرکت مایکروسافت هربار با آپدیت جدیدی که در ویندوز خود ایجاد می کند، از دانلود خودکار  سرویس Windows Update پشتیبانی بیشتری می کند. این بار در نسخه 1803 نسبت به این موضوع سخت گیرتر شده است.

یکی از روش های تضمینی که در گذشته و نسخه های قبلی ویندوز 10 برای غیرفعال کردن  Windows Update استفاده می شد از طریق services.msc بود اما این روش و روش های قبلی دیگر پاسخگو نیست.

آموزش غیر فعال کردن آپدیت خودکار ویندوز 10 در نسخه 1803

بعد از آپدیت ویندوز روش مکملی برای غیرفعال کردن یا قطع  آپدیت خودکار ویندوز 10 توسط مهندسین نرم افزار شناسایی شده است که در ادامه بر شرح آن می پردازیم:

برای شروع Registry Editor را از طریق regedit در run فعال کنید. سپس به قسمت زیر بروید:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows

 

روی پوشه ی Windows کلیک کرده و کلید جدیدی را مانند تصویر زیر تحت عنوان WindowsUpdate  بسازید. پس از ساخت این کلید مجدد روی خود کلید WindowsUpdate  کلیک کنید و کلید دیگری با نام AUبسازید.

 

 

برای تعیین مقدار Value کلید AU روی آن کلیک راست کرده و از منوی new گزینه DWORD (32-bit) Value را انتخاب کنید و آن را AUOptions نام گذاری کنید. در نهایت روی خود AUOptions کلیک کنید و مقدار آن را از صفر به دو تغییر دهید.

 

با این کار می توانید خیال خود را از آپدیت خودکار ویندوز 10 راحت کنید و هر بار هم که مایکروسافت آپدیت جدیدی منتشر کرد، یک اعلان برای شما نمایش داده می شود که می توانید آن را نادیده بگیرید.

حتما بخوانید: آموزش پارتیشن بندی در ویندوز 7، 8، 8.1، 10

6 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ایده برتر پارسیان

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پرینتر لیزری، پرینتر جوهر افشان، اسکنر، پرینتر چاپ کارت، دستگاه فتوکپی، فیش پرینتر، کاغذ خرد کن، کاغذ خردکن، ویدئو پروژکتور، دیتا ویدئو پروژکتور، دیتا پروژکتور، ویدیو پروژکتور، صندوق فروشگاهی، بارکد خوان ، دوربین مداربسته، دوربین مدار بسته

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات