ایده برتر پارسیان

پرینتر لیزری, پرینتر جوهر افشان, اسکنر

چاپ دیجیتال چیست ؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

تکنولوژی چاپ دیجیتال که مدت هاست بعد از ورود به خود بازار عرصه را برای روش های سنتی چاپ تنگ کرده توانسته است چاپ را از حالت تخصصی خارج کند و به آن چهره ی عمومی تری ببخشد.

چاپ دیجیتال چیست ؟

چاپ دیجیتال به روشی گفته می شود که تصویر دیجیتال را به سطوح مختلف چاپی تبدیل می کند. این فرایند که توسط پرینتر لیزری، پرینتر جوهر افشان و دستگاه های چاپ بنر انجام می شود در تیراژ پایین صورت می گیرد.

چاپ دیجیتال در مقایسه با روش های سنتی چاپ مانند افست برای چاپ هر صفحه هزینه بیشتری دارد اما به دلیل اینکه موجب صرفه جویی در سایر قسمت و تجهیزات می شود قابل جبران است مانند پلیت چاپ .

مزایای چاپ دیجیتال چیست ؟

با استفاده از چاپ دیجیتال می توان فایل های چاپی خود را در تیراژ کم و با سرعت بالا چاپ کرد. علاوه براین می تان محتویات در هر برگ چاپی را تغییر را داد. 

به این صورت که می توان هر سطح چاپی جدیدرا نسبت به سطح چاپ قبلی متفاوت چاپ نمود. به عنوان مثال برای چاپ کارت تبریک می توان در هر دور تصاویر مختلف یا کارت پرسنلی در طرح های متنوع را چاپ کرد.

حتما بخوانید: تبدیل عکس های نگاتیوی به دیجیتالی

چاپ دیجیتال از نوع چاپ تونری با چاپگر لیزری در حال رقابت با دستگاه های چاپ افست است و همان طور هم گفت شد سرعت و کیفیت بالا و هزینه پایین تری در مقایسه با آن دارد.

دستگاه های دیجیتالی که در این نوع چاپ استفاده می شود تمامی اطلاعات را مستقیم و به صورت دیجیتال دریافت می کنند که در ابتدای متن به انواع آن اشاره کردیم

6 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ایده برتر پارسیان

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پرینتر لیزری، پرینتر جوهر افشان، اسکنر، پرینتر چاپ کارت، دستگاه فتوکپی، فیش پرینتر، کاغذ خرد کن، کاغذ خردکن، ویدئو پروژکتور، دیتا ویدئو پروژکتور، دیتا پروژکتور، ویدیو پروژکتور، صندوق فروشگاهی، بارکد خوان ، دوربین مداربسته، دوربین مدار بسته

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات