ایده برتر پارسیان

پرینتر لیزری, پرینتر جوهر افشان, اسکنر

ویژگی های مبلمان اداری در محل کار

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

شرایط کار در ادارات و شرکت های مختلف به گونه ای است که افراد بیشتر وقت خود را در محل کار و پشت میز می گذرانند. به همین دلیل وجود شرایط مطلوب در این محیط اهمیت زیادی دارد. یک اتاق کار شامل یک میز اداری، مبلمان اداری مناسب و دکوراسیون اداری است که هر یک اهمیت خاص خود را دارند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید صندلی کارشناسی

در این میان شاید بتوان گفت که وجود یک صندلی اداری مناسب و با کیفیت بسیار مهم و غیر قابل چشم پوشی است.

مبلمان اداری در محل کار چه ویژگی هایی دارد؟

صندلی اداری در انواع مختلف صندلی مدیریتی، صندلی کارشناسی، صندلی کارمندی، صندلی کنفرانسی و ... وجود دارد و باید از استاندارد های لازم برخوردار باشد.

از جمله قابلیت ها و ویژگیهای صندلی اداری مناسب و استاندارد می توان به قابلیت تنظیم ارتفاع، امکان چرخش کفی صندلی، ابر فوم به کار رفته در پشتی و کفی و همچنین روکش صندلی اشاره کرد.

 

پشتی صندلی باید به نحوی طراحی شده باشد که از پشت سر و گردن تا انتهای کمر را به طور کامل پوشش دهد و تکیه گاه مناسب و راحتی برای کاربر باشد. به علاوه باید انحنای مناسب در ساخت تکیه گاه ایجاد شده باشد تا ستون فقرات در وضعیت مناسبی قرار گیرد.

باید اهرم یا جک تنظیم ارتفاع در زیر صندلی وجود داشته باشد تا هر فرد به تناسب قد خود بتواند ارتفاع صندلی را نسبت به میز کار تنظیم کند.

 

 

از دیگر ویژگی های مهم در انتخاب مبلمان اداری، نوع روکش آن می باشد. روکش صندلی های اداری معمولا در دو نوع پارچه ای و چرمی است و در رنگ های متنوعی ارائه می شود.

جنس روکش صندلی باید به نحوی انتخاب شود که عرق نکند و احساس ناخوشایندی در فرد ایجاد ننماید.

در ادامه برای پاسخ به سوال مبلمان اداری در محل کار چه ویژگی هایی دارد باید گفت علاوه بر صندلی مناسب، باید میز اداری مناسبی را نیز انتخاب کنید تا شرایط کاری بهتری داشته باشید. 

 

 

میز اداری نیز در انواع مختلف میز مدیریتی، کارشناسی و کارمندی وجود دارد که تفاوت آن ها در وجود امکاناتی مثل فضای دسترسی، کشو و فایل است.

لازم به ذکر است که وجود یک کتابخانه یا کمد در اتاق کار نیز می تواند به سازماندهی پوشه ها، کتاب ها و اسناد کمک کند تا افراد بتوانند فضای کار خود را مرتب نگه دارند. 

برای دسترسی به مقالات آموزشی مثل صندلی ارگونومی چیست؟ می توانید به سایت ایده برتر مراجعه نمایید

6 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ایده برتر پارسیان

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پرینتر لیزری، پرینتر جوهر افشان، اسکنر، پرینتر چاپ کارت، دستگاه فتوکپی، فیش پرینتر، کاغذ خرد کن، کاغذ خردکن، ویدئو پروژکتور، دیتا ویدئو پروژکتور، دیتا پروژکتور، ویدیو پروژکتور، صندوق فروشگاهی، بارکد خوان ، دوربین مداربسته، دوربین مدار بسته

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات