ایده برتر پارسیان

پرینتر لیزری, پرینتر جوهر افشان, اسکنر

دیدن اشیاء پشت دیوار با والابوت Walabot

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

پیشرفت تکنولوژی این بار اتقاق جالبی را رقم زده است. محققان موفق به ساخت یک گجت هوشمند شده اند که می تواند دیوارهای ساختمان را اسکن کند.

این گجت که با نام والابوت Walabot معرفی شده است، بر روی گوشی هوشمند شما نصب می شود و به کمک آن دیوارها را اسکن می کند. این روش برای بررسی لوله کشی ساختمان ها و همچنین سایر تاسیساتی که در پشت دیوار یا کف ساختمان قرار دارند، بسیار مفید و کاربردی است.

 

شما می توانید با والابوت Walabot پشت دیوارها را ببینید! تمام دیوارها و کف خانه خود را بررسی کنید و لوله کشی ها و سایر تجهیزات تعبیه شده در آن را بررسی نمایید. Walabot برای تعمیر و یا بازسازی لوله کشی های آب و دیگر تاسیسات ساختمانی به شما کمک خواهد کرد.

 

 

گجت Walabot به سادگی روی گوشی شما نصب می شود. برای استفاده از آن تنها کافی است که گوشی و دستگاه والابوت را بر روی نقاط مورد نظر از دیوار یا زمین حرکت دهید و با مشاهده صفحه گوشی، مشکلات احتمالی را شناسایی نمایید.

این اسکنر هوشمند این قابلیت را دارد که دیوارهای گچی و بتنی را اسکن کند و تا عمق 10 سانتیمتری را ببیند.

 

 

برای آشنایی بیشتر با این گجت جالب باید گفت که یکی از کاربرد های اصلی آن در بازسازی و تعمیر ساختمان های قدیمی است.

معمولا در سیم کشی یا لوله کشی خانه های قدیمی از شیوه های خاص و غیر قابل پیش بینی استفاده شده که معمولا افراد را هنگام بازسازی آن ها دچار مشکلی می نماید. اما با استفاده از والابوت، تعمیرکاران حرفه ای و افراد تازه کار، بدون هیچ مشکلی می توانند به شناسایی و بازسازی نقاط آسیب دیده بپردازند.

 

 

این مطلب را از دست ندهید: اسکنر جاده ای چیست ؟

 

جالب تر این که والابوت، قابل تنظیم است و کاربر می تواند آن را برای تشخیص اشیاء مختلف مثل تجهیزات بسیار ظریف نیز تنظیم نماید. به علاوه در آپدیت های جدید این برنامه، اشیاء شناسایی شده در پشت دیوار نامگذاری می شوند و شما می توانید بفهمید که دقیقا چه چیزی در پشت دیوار وجود دارد!

اپلیکیشن والابوت Walabot در حال حاضر فقط بر روی گوشی های اندروید قابل استفاده است، اما کارشناسان کار خود را برای توسعه آن در IOS همچنان ادامه می دهند.

برای دستیابی به اخبار روز تکنولوژی به سایت ایده برتر مراجعه نمایید

6 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ایده برتر پارسیان

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پرینتر لیزری، پرینتر جوهر افشان، اسکنر، پرینتر چاپ کارت، دستگاه فتوکپی، فیش پرینتر، کاغذ خرد کن، کاغذ خردکن، ویدئو پروژکتور، دیتا ویدئو پروژکتور، دیتا پروژکتور، ویدیو پروژکتور، صندوق فروشگاهی، بارکد خوان ، دوربین مداربسته، دوربین مدار بسته

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات