ایده برتر پارسیان

پرینتر لیزری, پرینتر جوهر افشان, اسکنر

انواع پارچه روکش مبلمان (2)

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

اگر مطالب و مقالات سایت ایده برتر را دنبال کرده باشید، می دانید که در قسمت قبل این مقاله پارچه های پورشه، مازراتی و تایتانیک را معرفی کردیم و خصوصیات و ویژگی های آن ها را مورد نقد و بررسی قرار دادیم. 

 

حتما بخوانید: انواع پارچه روکش مبلمان (1)

 

معرفی انواع پارچه روکش مبلمان

در این قسمت برای معرفی انواع پارچه روکش مبلمان، پارچه های بوگاتی و مکس را معرفی می کنیم.

پارچه بوگاتی:

پارچه بوگاتی از دیگر پارچه های رومبلی مدرن است. این پارچه که ظاهری بسیار شیک و زیبا دارد، بیشتر برای تولید و روکش مبلمان راحتی و اسپرت به کار می رود. رنگ بندی پارچه بوگاتی بسیار متنوع است و سلیقه های مختلف را پوشش می دهد.

 

 

این مطلب را از دست ندهید: صندلی ارگونومی چیست؟

 

این پارچه از بهترین الیاف تولید شده و می توان گفت از لحاظ کیفیت و مرغوبیت، پارچه بی نظیری است. به همین دلیل گزینه بسیار مناسبی برای روکش مبلمان مدرن محسوب می شود.

لازم به ذکر است بوگاتی، نشان دهنده یک برند وارداتی است. این برند مدل های متنوعی از پارچه های با کیفیت را از کشور ترکیه وارد ایران می کند.

پارچه مکس:

پارچه مکس یکی دیگر از پارچه های مناسب برای روکش صندلی اداری و مبلمان است. این پارچه که مانند پورشه و مازراتی، در کشور چین ساخته می شود، کیفیت بسیار بالایی دارد و برای ساخت مبلمان مدرن ایده آل است.

پارچه مکس بافت بسیار ساده ای دارد و در سطح آن نقوش بسیار ریز لوزی مانندی دیده می شود که به آن زیبایی خاصی می بخشد. این پارچه خواب بسیار کمی دارد و تا حد زیادی شبیه به پارچه مازراتی است.

 

 

رنگ های بسیار زیبای پارچه مکس با تنوع بالا باعث می شود که افراد با سیلقه های مختلف بتوانند آن را انتخاب کنند.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع صندلی اداری و خرید بهترین صندلی مدیریتی با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید

6 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ایده برتر پارسیان

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پرینتر لیزری، پرینتر جوهر افشان، اسکنر، پرینتر چاپ کارت، دستگاه فتوکپی، فیش پرینتر، کاغذ خرد کن، کاغذ خردکن، ویدئو پروژکتور، دیتا ویدئو پروژکتور، دیتا پروژکتور، ویدیو پروژکتور، صندوق فروشگاهی، بارکد خوان ، دوربین مداربسته، دوربین مدار بسته

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات