ایده برتر پارسیان

پرینتر لیزری, پرینتر جوهر افشان, اسکنر

چگونه برش دقیق تری در کاتر پلاتر داشته باشیم

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

همان طور که می دانید بهتر است قبل از شروع کار با هر دستگاه جدیدی، نحوه کارکرد و نکات کاربردی استفاده از آن را بدانید تا به درستی از دستگاه استفاده نمایید. ممکن است شما فکر کنید بسیاری از این نکات را در حین استفاده از دستگاه متوجه خواهید شد، اما با روش آزمون و خطا هم زمان را از دست می دهید و هم این که امکان آسیب رسیدن به دستگاه وجود خواهد داشت که از لحاظ مالی اصلا مقرون به صرفه نیست.

 

 

استفاده از کاتر پلاتر و چاپ و برش بنر نیز نیازمند رعایت نکاتی است که در ادامه به بیان آن ها می پردازیم.

برای برش دقیق در کاتر پلاتر این نکات را رعایت کنید

برای برش دقیق در کاتر پلاتر این نکات را رعایت کنید:

1- برای برش بهتر و دقیق تر کاتر پلاتر، انتخاب متریال بنر بسیار مهم و تاثیر گذار است. معمولا متریالی که با انتقال حرارت ، قابلیت چسبیدن از پشت را داشته باشد، مناسب تر است.

به عنوان مثال plotter film که محصول کشور ایتالیا است برای برش های دقیق بنر ها و همچنین انتقال تصویر و محتوا بر روی هر نوع پارچه کتان یا پلی استر، گزینه ایده آلی است.

2- بعد از انتخاب متریال مناسب، از اینکه تیغ کاتر پلاتر جدید و تیز است، مطمئن گردید. تمیز و تیز بودن تیغه کاتر تاثیر زیادی در برش نهایی بنر دارد و از هدر رفته متریال جلوگیری می نماید.

همچنین توصیه می شود در صورتی که می خواهید متریال های ضخیم تر را برش دهید از تیغ با زاویه بیشتر مثلا تیغ 60 درجه استفاده نمایید. این کار به شما کمک می کند بنر را دقیق تر و منظم تر برش دهید.

3- این نکته به خاطر داشته باشید که در انواع مختلف کاتر پلاتر، نوع نگهدارنده تیغ متفاوت است. حتما سعی کنید نوع نگهدارنده و همچنین تیغه ها را در دستگاهی که از آن استفاده می کنید، بشناسید.

 

 

4- پس از اینکه عمق تیغ کاتر پلاتر و سرعت برش دستگاه را انتخاب کردید، بهتر است ابتدا برش را با سرعت کم شروع کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره تخصصی برای خرید انواع پلاتر، کاتر پلاتر و نیز نحوه استفاده و کاربرد این دستگاه ها با ایده برتر تماس بگیرید و با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید. 

منبع: recordsd

6 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ایده برتر پارسیان

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پرینتر لیزری، پرینتر جوهر افشان، اسکنر، پرینتر چاپ کارت، دستگاه فتوکپی، فیش پرینتر، کاغذ خرد کن، کاغذ خردکن، ویدئو پروژکتور، دیتا ویدئو پروژکتور، دیتا پروژکتور، ویدیو پروژکتور، صندوق فروشگاهی، بارکد خوان ، دوربین مداربسته، دوربین مدار بسته

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات