ایده برتر پارسیان

پرینتر لیزری, پرینتر جوهر افشان, اسکنر

نکاتی برای انتخاب رنگ مناسب مبلمان

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

یکی از آیتم های مهم در انتخاب صندلی و مبلمان اداری یا مبلمان منزل، جنس و رنگ روکش آن است.

در ساخت مبلمان خصوصا، انواع مبلمان راحتی پارچه کاربرد زیادی دارد و علاوه بر روکش، به عنوان یک جنبه تزئینی محصول نیز در نظر گرفته می شود.

یکی از نکات مهم در هنگام خرید مبلمان، نوع پارچه به کار رفته در روکش آن است. تقریبا برای همه افراد مهم است که روکش مبلمان دارای ثبات رنگی در برابر اصطکاک، خشک شویی و نیز تاثیر آب باشد. مقاومت پارچه در برابر کشیدگی و پارگی بالا باشد و دوخت زدن به آن به روش خوبی انجام شده باشد.

نکات مهم برای انتخاب رنگ مناسب مبلمان

یکی از عوامل بسیار مهم که مورد توجه همه قرار می گیرد، نوع رنگ مبلمان و چگونگی انتخاب آن است. از جمله نکات مهم برای انتخاب رنگ مناسب مبلمان می توان به تعادل بصری اشاره نمود. تعادل بصری به حالتی گفته می شود که در آن هیچ یک از رنگ های موجود در اجزای دکوراسیون و مبلمان، غالب نباشند.

 

این مطلب را از دست ندهید: انواع پارچه روکش مبلمان (1)

به علاوه، رنگ های مختلف بر روی چشم و مغز انسان تاثیر می گذارند و به همین دلیل هر یک ویژگی های خاص خود را دارند. مثلا گروهی از رنگ ها باعث می شوند در انسان حس تحرک، گرمی و فعالیت ایجاد شود و در مقابل گروهی دیگر حس آرامش و سکون را القا می کنند.

بنابراین تاثیر گذاری بهتر، می توان در انتخاب دکوراسیون و مبلمان از ترکیب رنگ های گرم و سرد استفاده نمود. به عنوان مثال رنگ سبز (آبی+زرد) و بنفش (آبی+قرمز) هر دو ترکیبی از رنگ های گرم و سرد هستند پس می توان به تناسب افزایش هر یک از رنگ های تشکیل دهنده آن ها، آن را در یک گروه رنگی قرار داد.

اطلاع داشتن از ترکیب های رنگی مناسب و نوع تاثیر گذاری آن ها به شما در انتخاب مبلمان و دکوراسیون کمک می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت و خرید بهترین صندلی مدیریتی می توانید به سایت ایده برتر مراجعه نمایید

6 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ایده برتر پارسیان

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پرینتر لیزری، پرینتر جوهر افشان، اسکنر، پرینتر چاپ کارت، دستگاه فتوکپی، فیش پرینتر، کاغذ خرد کن، کاغذ خردکن، ویدئو پروژکتور، دیتا ویدئو پروژکتور، دیتا پروژکتور، ویدیو پروژکتور، صندوق فروشگاهی، بارکد خوان ، دوربین مداربسته، دوربین مدار بسته

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات