ایده برتر پارسیان

پرینتر لیزری, پرینتر جوهر افشان, اسکنر

نکات مهم برای خرید مبلمان اداری (2)

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

در بخش قبل گفتیم که انتخاب مبلمان اداری مناسب برای یک شرکت و یا دفتر کار اهمیت زیادی دارد. انتخاب میز و صندلی مدیریت، میز و صندلی کارمند و همچنین مبلمان پذیرایی و دکوراسیون دفتر کار با قیمت و کیفیت مطلوب، غالبا زمان زیادی را به خود اختصاص می دهد. در این میان لازم است نکات مهمی را در نظر داشته باشید تا بتوانید بهترین گزینه را برای محل کار خود انتخاب کنید.

 

 

در قسمت اول این آموزش، به مرور نکات مهم در انتخاب صندلی اداری پرداختیم و فاکتورهای مهم در خرید انواع صندلی مدیریتی، صندلی کارشناسی و صندلی کارمندی را بیان کردیم.

در این قسمت آیتم های مهم در انتخاب میز اداری را مورد بررسی قرار می دهیم.

حتما بخوانید: نکات مهم برای خرید مبلمان اداری (1)

برای خرید مبلمان اداری باید به چه نکاتی توجه کرد؟

میز اداری یکی از اجزای مهم مبلمان اداری است که باید در هنگام خرید آن به اصول طراحی و ارگونومی دقت شود. میز اداری در انواع میز کارمند، میز مدیریت، میز منشی، میز گروهی و میز کنفرانس وجود دارد که هر یک به تناسب کارایی، مدل های متنوع و مختلفی دارند. 

میز مدیریت باید طوری طراحی شده باشد که مدیر بتواند به تمام محیط اطراف احاطه داشته و افراد خود را زیر نظر بگیرید.

در ادامه برای پاسخ به سوال برای خرید مبلمان اداری باید به چه نکاتی توجه کرد؟ می گوییم که میز کارمندی نیز باید به تناسب کاری که در نظر دارید، انتخاب شود. اگر برای یک کارمند فضای وسیعی در زمان کار نیاز است، باید میز بزرگتری خریداری شود. البته لازم به ذکر است با استفاده از کشوهای متعدد که در طراحی میزها قرار می گیرند، می توان نیاز به استفاده از یک میز بزرگ را مرتفع کرد. به طور کلی حداقل ابعاد استاندارد برای یک میز اداری 1200*800 میلیمتر است.

 

 

برای ساخت میزهای مدیریتی مدرن، معمولا از متریال MDF استفاده می شود. از جمله مزیت های این متریال می توان به زیبایی و تنوع طرح و رنگ اشاره نمود. به علاوه این ماده دوام و استحکام بیشتری نسبت به مواد مشابه دارد و از لحاظ قیمت نیز بسیار مقرون به صرفه است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت ایده برتر مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید

6 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ایده برتر پارسیان

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پرینتر لیزری، پرینتر جوهر افشان، اسکنر، پرینتر چاپ کارت، دستگاه فتوکپی، فیش پرینتر، کاغذ خرد کن، کاغذ خردکن، ویدئو پروژکتور، دیتا ویدئو پروژکتور، دیتا پروژکتور، ویدیو پروژکتور، صندوق فروشگاهی، بارکد خوان ، دوربین مداربسته، دوربین مدار بسته

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات