ایده برتر پارسیان

پرینتر لیزری, پرینتر جوهر افشان, اسکنر

کاربرد ویدئو وال eyevis در مراکز کنترل

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

همان طور که می دانید ویدو وال، نوعی نمایشگر صنعتی است که قابلیت روشن بودن و نمایش تصاویر را به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته دارد. این نمایشگر که دارای سخت افزار کنترلر گرافیکی ونرم افزار مدیریت ویدئووال است، می تواند به منظور نمایش، مدیریت و دسته بندی منابع تصویری مختلف به کار گرفته شود.

 

 

یکی از مکان های مهم و پر کاربرد برای ویدئو وال ها، مراکز کنترل و نظارت است. از نکات مهم و حائز اهمیت در این فضاها، پایداری عملکرد سیستم مانیتور و سرعت اجرای فرامین می باشد. تمام شرکت های معتبر دنیا از جمله eyevis سعی کرده اند که این فاکتورهای مهم را در تولید محصولات خود لحاظ نمایند.

این مطلب را از دست ندهید: جدیدترین ویدئو وال هوشمند لمسی شارپ Sharp

آشنایی با کاربرد ویدئو وال eyevis در مراکز کنترل

شرکت آیویس eyevis با به کار گیری تکنولوژی های روز دنیا در حوزه تولید پردازنده، حافظه اصلی RAM و نیز کارت های گرافیکی حرفه ای، دست به تولید کنترلر Netpix زده است. به علاوه، در تولید و ساخت انواع مونیتور صنعتی تمهیداتی اندیشیده تا ویدیو وال، حتی پس از مدت طولانی استفاده دچار افت کیفیت تصویر نگردد و با همان وضوح روز اول، تصاویر را نمایش دهد.

 

 

در ادامه برای آشنایی با کاربرد ویدئو وال eyevis  در مراکز کنترل، می توان به قابلیت های نرم افزاری این دستگاه در بخش Alarm Management نرم افزار eyecon اشاره کرد. از طریق این قابلیت می توان حالت های مختلف را به عنوان هشدار و خطر تعریف کرد تا نمایشگر صنعتی ویدئو وال در صورت بروز مشکل آن را تشخیص دهد و به صورت اتوماتیک اطلاع رسانی نماید.

 

ویدئو وال eyevis اطلاعات مورد نظر را هم برای کاربران نمایش می دهد و هم پیام های اضطراری را برای مدیران خارج از محدوده ارسال می نماید.

به این ترتیب تمامی کاربرانی که در مرکز کنترل حضور دارند، اطلاعات جدید را مشاهده می کنند و در صورت بروز شرایط بحرانی در کوتاه ترین زمان ممکن، اقدامات لازم انجام خواهد شد.

 

 

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و نیز آشنایی با انواع نرم افزار مدیریت ویدئو وال به سایت ایده برتر مراجعه نمایید

6 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ایده برتر پارسیان

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پرینتر لیزری، پرینتر جوهر افشان، اسکنر، پرینتر چاپ کارت، دستگاه فتوکپی، فیش پرینتر، کاغذ خرد کن، کاغذ خردکن، ویدئو پروژکتور، دیتا ویدئو پروژکتور، دیتا پروژکتور، ویدیو پروژکتور، صندوق فروشگاهی، بارکد خوان ، دوربین مداربسته، دوربین مدار بسته

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات