ایده برتر پارسیان

پرینتر لیزری, پرینتر جوهر افشان, اسکنر

رادار حرارتی در مقابل دوربین های مداربسته

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

همان طور که می دانید مدل های متنوعی از دوربین مدار بسته در بازار وجود دارد که در میان آن ها دوربین های مدار بسته UHD با قابلیت ضبط تصاویر در نور بسیار کم، طرفداران زیادی دارند.

اما دوربین های مداربسته حرارتی نیز به دلیل کاربرد ویژه در محیط های حساس، به بخش جدایی ناپذیر سیستم های امنیتی مدار بسته تبدیل شده اند. البته نصب تعداد زیاد دوربین مدار بسته حرارتی، هزینه زیادی دارد که نمی توان از آن صرفنظر نمود.

 

 

این مطلب را از دست ندهید: دوربین مدار بسته تحت شبکه‌ ی IP چیست ؟

 رادار حرارتی در مقابل دوربین های مداربسته

به همین دلیل رادار حرارتی در مقابل دوربین های مداربسته ارائه شده و شرکت TIR که تولید کننده رادار تصویر برداری حرارتی است، به عنوان رقیب جدی دوربین مدار بسته حرارتی وارد بازار شده است.

این کمپانی محصولات مختلفی را مثل رادارهای حرارتی و سیستم های تشخیص شبکه ارائه می کند.

 

طبق گفته یکی از مدیران TIR:

راداراهای حرارتی بدلیل استفاده از تنها یک سنسور حرارتی در محیط بجای بیش از 16 دوربین مداربسته حرارتی، راهکاری مقرون به صرفه به حساب می آید. این قابلیت می تواند بازار درخواستهای متنوع جهانی را برای محیطهای حساس، تاسیسات، زندانها، فرودگاهها، کشاورزی و هر جای دیگر به خود جلب نماید.

 

سیستم امنیتی رادارهای حرارتی، مزایای زیادی دارند که از جمله می توان به برد بالای آن ها اشاره نمود. رادار TIR این قابلیت را دارد که شعله های آتش را حتی در فاصله 5 کیلومتری خود تشخیص دهد. از دیگر قابلیت های کاربردی این رادار حرارتی، تشخیص ورود اتومبیل در فاصله 1500 متر و ورود افراد از فاصله 400 متری است.

 

 

حتما بخوانید: دوربین مدار بسته پلاک خوان

 

رادار حرارتی TIR با چرخش 54 بار در دقیقه می تواند تصاویر 360 درجه و پانورامیک از محیط بگیرد. این تصاویر با حد اکثر رزولوشن 5 مگا پیکسل و به صورت بی وقفه ارائه می شوند. این محصول در دمای 40 درجه زیر صفر تا 55 درجه بالا صفر مقاوم بوده و عملکرد مناسبی خواهد داشت.

 

 

جالب است بدانید علاوه بر رادار TIR، رادار حرارتی Hydra نیز دارای دوربین مدار بسته PTZ است که در آن سنسور سونی Exmore با رزولوشن 1080P و زوم اپتیکال 20x تعبیه شده است. این رادار حرارتی می تواند تصاویر را با سرعت 30 فریم در ثانیه ضبط کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا از طریق تماس با شماره 73027 با کارشناسان ایده برتر در ارتباط باشید. 

6 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ایده برتر پارسیان

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پرینتر لیزری، پرینتر جوهر افشان، اسکنر، پرینتر چاپ کارت، دستگاه فتوکپی، فیش پرینتر، کاغذ خرد کن، کاغذ خردکن، ویدئو پروژکتور، دیتا ویدئو پروژکتور، دیتا پروژکتور، ویدیو پروژکتور، صندوق فروشگاهی، بارکد خوان ، دوربین مداربسته، دوربین مدار بسته

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات