ایده برتر پارسیان

پرینتر لیزری, پرینتر جوهر افشان, اسکنر

قبل از خرید پاوربانک بدانید

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

پاوربانک یا شارژر همراه این روزها به یکی از لوازم جانبی ضروری هر فرد تبدیل شده است. مخصوصا که اگر مدام به سفر می روید و یا در مکان هایی قرار میگیرید که دسترسی به برق برای شارژ تلفن همراه خود ندارید.

 

 

از پاوربانک برای شارژ انواع لپ تاپ، تبلت و تلفن همراه می توان استفاده کرد.

در این مقاله قصد داریم تا به نکات ضروری و مهمی که پیش از خرید پاوربانک باید بدانید بپردازیم اما قبل از آن به طور مختصر به اینکه پاوربانک چیست اشاره ای می کنیم.

پاوربانک چیست؟

پاوربانک ها در واقع باطری های خاصی هستند که با شارژ الکتریکی مشخص شده ای در یک مدار خاص فشرده شده اند. با این کار انرژی الکتریکی را در خود ذخیره می کنند تا در مواقع نیاز از آن استفاده شود.

 

 

از این این گجت های همراه به جز لپ تاپ، تبلت و گوشی موبایل که در ابتدای مقاله راجع به آن صحبت کردیم می توان برای تمامی دستگاه هایی که پورت USB دارند استفاده نمود مانند اسپیکر همراه، سیستم های GPS.

این نکته را به خاطر داشته باشید که قبل از استفاده از پاوربانک حتما باید آن را شارژ کنید.

قبل از خرید پاوربانک بدانید

قبل از خرید پاوربانک حتما از میزان ظرفیت باتری وسایلی که می خواهید شارژ کنید مطلع شوید. به این دلیل که ممکن است سرعت شارژ پاوربانک ضعیف باشد و شما مجبور باشید گوشی خود را در شارژ نگه دارید و یا بدون اینکه لازم باشد با هزینه اضافی مدلی را انتخاب کنید که تنها یک بار بتوانید گوشی خود را شارژ کنید.

 

این مطلب را از دست ندهید: شارژ باتری تلفن همراه به سرعت نور

 

در تمامی این موارد گفته شده دستگاه پاوربانک شما مشکلی ندارد بلکه انتخاب پاوربانک اشتباه این چالش ها را ایجاد می کند.

از موارد مهمی که بهتر است قبل از خرید پاوربانک بدانید عبارتند از: اندازه و وزن پاوربانک، تعداد پورت ها،قیمت و کیفیت و قابلیت شارژ usb است.

در میان موارد گفته شده ظرفیت و سرعت شارژ از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. برای اینکه بدانید چه ظرفیتی مناسب کار شماست باید در نظر بگیرید که با یک بار شارژ پاوربانک چندبار می توانید گوشی یا سایر وسایل خود را شارژ کنید.

 

 

به جابجایی و کاربری گجت پاوربانک دقت کنید که راحت باشند چرا که از این وسیله برای مکان هایی که برق وجود ندارد استفاده می شود.

مدلهای جدید پاروبانک ها قابلیت شارژ یو اس بی دارند در حالیکه مدل های قدیمی از چنین قابلیتی برخوردار نیستند. علاوه براین حتما به این نکته توجه کنید که هرچقدر تعداد پورت ها بیشتر باشد جریان خروجی کمتر می شود پس به ولتاژ پاوربانک هم دقت کنید.

6 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ایده برتر پارسیان

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پرینتر لیزری، پرینتر جوهر افشان، اسکنر، پرینتر چاپ کارت، دستگاه فتوکپی، فیش پرینتر، کاغذ خرد کن، کاغذ خردکن، ویدئو پروژکتور، دیتا ویدئو پروژکتور، دیتا پروژکتور، ویدیو پروژکتور، صندوق فروشگاهی، بارکد خوان ، دوربین مداربسته، دوربین مدار بسته

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات