ایده برتر پارسیان

پرینتر لیزری, پرینتر جوهر افشان, اسکنر

مانیتور مخصوص طراحی

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

امروزه همه چیز به سمت استفاده از کامپیوتر سوق پیدا کرده است. به همین دلیل وجود مانیتور ضرورت دارد. به دلیل تنوع کاری و کاربردهای آن، تنوع در بخش مانیتور نیز افزایش پیدا کرده است که می توان از مانیتور صنعتی تا مانیتورهای گوشی هوشمند نیز از آنها نام برد.

اما یکی از کاربردهای مهم آن، برای افرادیست که به اصطلاح گرافیست هستند. این افراد به دنبال مانیتور مخصوص طراحی گرافیک هستند زیرا در این زمینه کاری نیاز به یک دستگاه با کیفیت و قدرتمند دارند.

یک مانیتور مخصوص طراحی جزییات را با دقت بالایی نشان داده و به سیستم شما اجازه می دهد که از کارت های گرافیک قوی استفاده کرده و کیفیت کار خود را بالا ببرید. به دلیل این که در این زمینه نیاز به وضوح تصویر بالا و امکانات این چنینی می باشد.

قیمت مانیتور مخصوص طراحی شاید کمی بالاتر از سایر مدل ها شود که آن هم به دلیل کیفیت بالاتر آنهاست که توجیه پذیر است. به هر حال مانیتور در این بخش نقش مهمی را بازی می کند و هر چه کیفیت بالاتری داشته باشد، کیفیت کار شما نیز بالا می رود.

خرید مانیتور مخصوص طراحی

بطور کلی طراحان و گرافیست ها، با خرید مانیتور مخصوص طراحی می توانند با جزییات بیشتری کار خود را به اتمام برسانند. عموما می توان با هر مانیتوری کار گرافیکی انجام داد اما کیفیت کار و نتیجه آن متفاوت خواهد بود.

مانیتور مخصوص طراحی تمام امکانات خود را برای نمایش بهتر و دقیق تر رنگ ها و جزییات تصویر خرج می کند و به گرافیست ها امکانات متناسب با کارشان را می دهد.

البته انتخاب چنین مانیتوری شاید برای همه آسان نباشد و بهتر است از یک متخصص مشاوره گرفت. مجموعه ایده برتر پارسیان به عنوان مرکز خرید مانیتور که سال ها در زمینه فروش تخصصی مانیتور فعالیت دارد، از کارشناسان زبده ای استفاده می کند که قادرند تا هر دسته از محصولات را برای هر تخصص مشخص کرده و مشاوره لازم را برای خرید مانیتور مخصوص طراحان به مشتریان ارائه دهند. لازم به ذکر است که کلیه محصولات با گارانتی معتبر عرضه خواهد شد.

6 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ایده برتر پارسیان

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پرینتر لیزری، پرینتر جوهر افشان، اسکنر، پرینتر چاپ کارت، دستگاه فتوکپی، فیش پرینتر، کاغذ خرد کن، کاغذ خردکن، ویدئو پروژکتور، دیتا ویدئو پروژکتور، دیتا پروژکتور، ویدیو پروژکتور، صندوق فروشگاهی، بارکد خوان ، دوربین مداربسته، دوربین مدار بسته

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات