ایده برتر پارسیان

پرینتر لیزری, پرینتر جوهر افشان, اسکنر

نکات مهم در استفاده از دستگاه پرس حرارتی (2)

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

همان طور که در بخش قبل گفته شد دستگاه پرس حرارتی یکی از شیوه های نوین در صنعت چاپ است علاوه بر سرعت و کیفیت بالا، به کاهش هزینه های کاربر نیز کمک می کند.

در قسمت قبلی این مقاله، برخی نکات برای استفاده از پرس حرارتی بیان کردیم که می تواند برای به دست آمدن یک با کیفیت و بسیار خوب از طریق چاپ حرارتی بسیار مفید باشد.

حتما بخوانید: نکات مهم در استفاده از دستگاه پرس حرارتی (1)

نکات مهم در استفاده از دستگاه پرس حرارتی

در این جا قصد داریم موارد مهمی مانند نوع پارچه، نوع کاغذ انتقال و همچنین طرح چاپی را توضیح دهیم.

 1- انتخاب نوع پارچه

یک نکته مهم این است که همه انواع پارچه را نمی توانید در دستگاه پرس حرارتی قرار دهید. زیرا ممکن است در اثر حرارت زیاد ذوب شوند. از انواع پارچه های رایج در کار چاپ حرارتی کتان، پلی استر، نایلون، لایکا و اسپندکس می باشد.

حتما بخوانید: خرید دستگاه چاپ حرارتی

اگر چاپ را روی پیراهنی انجام می دهید که بعد از چاپ طرح قصد شستشوی آن را دارید، حتما قبل از قرار دادن آن در دستگاه پرس، یک بار لباس را بشویید و سپس کار چاپ را انجام دهید. در غیر این صورت با اولین شستشو پارچه چروک می شود و طرح چاپی زیبایی خود را از دست می دهد.

2- آماده سازی طرح چاپی

شیوه درست و استاندارد برای آماده کردن طرح چاپی به این صورت است که ابتدا باید طرح مورد نظرتان را از طریق پرینتر روی کاغذ انتقال چاپ کنید، برای طراحی اشکال مختلف می توانید از نرم افزارهای کورل یا ایلاستریتور استفاده کنید.

یکی از موضوعات مورد بحث در این حوزه چاپ رنگ سفید است که بیشتر اوقات کاربران را درگیر می کند. امکان چاپ رنگ سفید با پرینترهای رایج وجود ندارد به همین دلیل اگر بخواهید رنگ سفید را با پرس حرارتی روی پارچه انتقال دهید، در نهایت همان رنگ اصلی پارچه نشان داده می شود.

3- انتخاب کاغذ ترنسفر مناسب

کاغذ ترنسفر یا انتقال در انواع مختلف و مدل های متنوعی وجود دارد. توجه کنید که نوع کاغذ انتقالی که انتخاب می کنید باید با طرح و چاپگر شما مطابقت داشته باشد.

به عنوان مثال بیشتر کاغذ های ترنسفر موجود در بازار، برای پرینترهای جوهر افشان مناسب هستند.

این مطلب را از دست ندهید: چاپ سابلیمیشن روی پارچه مشکی

چبا رعایت این نکات، به راحتی می توانید طرح دلخواه خود را با کیفیت بالا روی پیراهن یا تی شرت خود چاپ کنید و یا به صورت تجاری پاسخگوی نیاز مشتریان باشید.

6 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ایده برتر پارسیان

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پرینتر لیزری، پرینتر جوهر افشان، اسکنر، پرینتر چاپ کارت، دستگاه فتوکپی، فیش پرینتر، کاغذ خرد کن، کاغذ خردکن، ویدئو پروژکتور، دیتا ویدئو پروژکتور، دیتا پروژکتور، ویدیو پروژکتور، صندوق فروشگاهی، بارکد خوان ، دوربین مداربسته، دوربین مدار بسته

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات