ایده برتر پارسیان

پرینتر لیزری, پرینتر جوهر افشان, اسکنر

اهمیت انتخاب کارت گرافیک برای کامپیوتر

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

همان طور که می دانید کارت گرافیک یکی از مهمترین اجزای سیستم کامپیوتری است و شما می توانید با خرید یک کارت قوی با قیمت مناسب یک سرمایه گذاری ارزشمند انجام دهید.

یکی از محدودیت های اساسی که در هنگام خرید کارت گرافیک وجود دارد، قیمت بسیار بالای این قطعه است. اما نکته این جا است که بسیاری از کاربران مجموعه ای از قطعات سخت افزاری قدرتمند و گران قیمتی را جمع آوری می کنند که در حقیقت بیش از نیاز آن ها است.

مثلا گیمر ها که اصلی ترین طرفداران کارت گرافیک های قوی هستند، با یک کارت گرافیک میان رده نیز می توانند بازی های مورد نظر خود با کیفیت بالا اجرا کنند و نیازی نیست خود را برای تهیه مدل های بالا رده به سختی بیندازند!

اهمیت انتخاب کارت گرافیک برای کامپیوتر

گروه های مختلف کاربران، مقاصد متفاوتی از تهیه بهترین کارت گرافیک دارند که در کل می توانیم آن را به صورت زیر دسته بندی کنیم:

  • اجرای بازی ها با کیفیت Full HD

  • واقعیت مجازی

  • نمایش با کیفیت 4K

  • استخراج ارزهای دیجیتالی

 

 

بعد از اینکه هدف اصلی خود را از خرید سخت افزارهای سیستم کامپیوتری مشخص کردید باید به دنبال یک مدل مشخص و البته پیش از آن برند مورد نظرتان بگردید.

از آنجایی که برخلاف بازار گوشی های هوشمند، برای خرید کارت گرافیک، گزینه های زیادی وجود ندارد، انتخاب مدل مناسب ساده تر خواهد بود.

این مطلب را از دست ندهید: کارت های گرافیک NVIDIA RTX 2080 با GTX 1080

انویدیا Nvidia و ای ام دی AMD بهترین مدل های کارت گرافیک را ارائه می کنند و شما می توانید از میان آن ها مدل مناسب را برای سیستم دلخواهتان انتخاب نمایید.

در مقایسه دو برند مطرح سازنده کارت گرافیک باید بگوییم که محصولات انویدیا به ازای هر وات عملکرد قوی تری دارند اما AMD بیشتر بر روی هزینه کارت گرافیک تمرکز کرده است.

این مطلب را از دست ندهید: پردازنده و تراشه گرافیک 7 نانومتری AMD

افزایش ناگهانی قیمت بیت کوین، باعث شد که قیمت قطعات سخت افزاری حتی کارت گرافیک های میان رده و بالا رده این مثل Nvidia GTX 1080 و AMD Vega تا حد زیادی افزایش پیدا کنند.

البته این امیدواری وجود دارد که با فروکش کردن تب ارزهای دیجیتالی، قیمت این قطعات نیز کاهش پیدا کنند.

6 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ایده برتر پارسیان

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پرینتر لیزری، پرینتر جوهر افشان، اسکنر، پرینتر چاپ کارت، دستگاه فتوکپی، فیش پرینتر، کاغذ خرد کن، کاغذ خردکن، ویدئو پروژکتور، دیتا ویدئو پروژکتور، دیتا پروژکتور، ویدیو پروژکتور، صندوق فروشگاهی، بارکد خوان ، دوربین مداربسته، دوربین مدار بسته

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات