ایده برتر پارسیان

پرینتر لیزری, پرینتر جوهر افشان, اسکنر

پشتیبانی گوگل کروم Chrome از حسگر اثر انگشت

مرورگر گوگل کروم، یک مرورگر امن و پرکاربرد است که کاربران زیادی تمایل به استفاده از آن دارند. گوگل همواره در حال به روز رسانی این برنامه بوده و قابلیت های بیشتری به آن اضافه می کند.

همان طور که می دانید مرورگر کروم علاوه بر نسخه ویندوز در کامپیوتر، نسخه مخصوص اندروید و مک نیز دارد. این شرکت اخیرا قابلیت جدیدی را برای کروم اندروید و مک اضافه کرده که از طریق آن مرورگر شما می تواند اثر انگشت را تشخیص دهد.

 

این مطلب را از دست ندهید: گوگل از پیکسل بوک جدید خود رونمایی کرد

 

این قابلیت که از اسکنر اثر انگشت در گوشی های همراه اندرویدی و مک بوک پروهای اپل  پشتیبانی می کند، باعث می شود مرورگر chrome با امنیتی چند برابر در اختیار کاربران قرار گیرد.

 به این ترتیب افراد می توانند در هنگام استفاده از گوشی های هوشمند اندرویدی و یا لپ تاپ های مک OS با شیوه ای جدید از مرورگر سیستم خود محافظت نمایند.

پشتیبانی گوگل کروم Chrome از حسگر اثر انگشت

پشتیبانی از اثر انگشت در گوگل کروم علاوه بر کاربران عادی، برای توسعه دهندگان یا دولوپرها نیز بسیار مفید خواهد بود.

آن ها با بهره گیری از این قابلیت می توانند امنیت افزونه ها و ابزارهای خود را ارتقا دهند. همچنین می توانند در برخی شرایط استفاده از افزونه ها را مشروط به ارائه اثر انگشت از سوی کاربر نمایند.

 

 

اگر شما هم مشتاق استفاده از ورژن جدید گوگل کروم شده اید، باید بگوییم که پس از دریافت آپدیت جدید این مرورگر، می توانید با استفاده از سنسور اثر انگشت گوشی یا سنسور تاچ آیدی مک بوک پرو، از ضریب امنیتی بالایی برای کار با صفحات و ابزارهای مختلف بهره ببرید.  

 

این مطلب را از دست ندهید: توضیحات گوگل درباره حریم خصوصی جی میل Gmail

 

البته هنوز اخباری مبنی بر افزوده شده امکان پشتیبانی از اثر انگشت برای نسخه ویندوزی کروم و ios منتشر نشده است.

 

 

در حال حاضر نسخه بتا برای گوگل کروم جدید منتشر شده است. در این نسخه 70 قابلیت جالب دیگر نیز وجود دارد که کاربران را بیش از پیش به این مرورگر وابسته خواهد کرد.

به عنوان مثال این نسخه از وب بلوتوث در ویندوز 10 پشتیبانی می کند و به مرورگر اجازه می دهد با استفاده از بلوتوث با دستگاه های اطراف خود ارتباط برقرار نماید.

6 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ایده برتر پارسیان

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پرینتر لیزری، پرینتر جوهر افشان، اسکنر، پرینتر چاپ کارت، دستگاه فتوکپی، فیش پرینتر، کاغذ خرد کن، کاغذ خردکن، ویدئو پروژکتور، دیتا ویدئو پروژکتور، دیتا پروژکتور، ویدیو پروژکتور، صندوق فروشگاهی، بارکد خوان ، دوربین مداربسته، دوربین مدار بسته

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات