ایده برتر پارسیان

پرینتر لیزری, پرینتر جوهر افشان, اسکنر

ساخت درب و پنجره با FDM پرینتر سه بعدی

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

چاپگر سه بعدی BLB 3D Custom Printer از پرینترهای دیگری است که به خانواده پرینترهای سه بعدی پیوسته است. از این طریق ساخت درب و پنجره با FDM پرینتر سه بعدی راحت می شود.

سازنده این پرینتر سه بعدی شرکت اسکاندیناوی DorDan AB است که تمرکز اصلی خود را بر روی ساخت دستگاه و سیستم های ماشینی از جمله این پرینتر قرار داده است.

ساخت درب و پنجره با FDM پرینتر سه بعدی

پرینتر سه بعدیBLB 3D Custom  قادر به ساخت محصولات سه بعدی در ابعاد 2.5*1.5*1.5 می باشد. هر چند در ابعاد بزرگتر هم امکان تولید محصول وجود دارد اما بعد از چاپ محصولات احتیاج به مونتاژ وجود دارد.

این چاپگر سه بعدی صنعتی مجهز به دو اکسترودر با ابعاد 0.6 تا 2 میلی متر و 2 تا 8 میلی متر است که مواد پلیمری و بیوکامپوزیت ساخته شده است.

علاوه براین نوع دیگری از آن وجود دارد که می توان برای ساخت محصول با موادی از قبیل چوب، چوب پنبه، کنف و نی استفاده کرد.

از دیگر مشخصات فنی این پرینتر می توان به میزان رسوب پلاستیک 14 کیلوگرمی، ابعاد کلی 4*2.7*2.4 متری و یک صفحه چاپ سفارشی اشاره کرد. صفحه ی چاپ سفارشی موجود در این دستگاه برای چسبندگی بهتر مطلب با موادل پلیمری یا بیوکامپوزیت است که در حال چاپ عملکرد را بهتر می کند.

شرکت تولید کننده این دستگاه میگوید که در حال حاضر نسخه چاپی سه بعدی از درب را با آن امتحان نموده اند و نتیجه حاصل شده بسیار خوب بوده است. در نهایت تلاش خود را برای بهبود و توسعه ی استفاده از این فناوری برای طراحی و تولید درب و پنجره انجام خواهند داد.

NorDan که نام سرمایه گذار چاپگر سه بعدی مورد نظر است در وب سایت خود اعلام نموده که در حال حاضر قصد ندارد که با فناوری چاپ سه بعدی به تولید انبوهی از درب و پنجره بپردازد و تمرکز اصلی خود را بر روی کیفیت محصولات تولیدی با BLB 3D Custom قرار داده است.

هم چنین گفته است که می تواند چاپگرهایی با یک سال گارانتی تولید کند که تا ابعاد 5*5*5 متر ظرفیت ساخت داشته باشند.

6 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ایده برتر پارسیان

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پرینتر لیزری، پرینتر جوهر افشان، اسکنر، پرینتر چاپ کارت، دستگاه فتوکپی، فیش پرینتر، کاغذ خرد کن، کاغذ خردکن، ویدئو پروژکتور، دیتا ویدئو پروژکتور، دیتا پروژکتور، ویدیو پروژکتور، صندوق فروشگاهی، بارکد خوان ، دوربین مداربسته، دوربین مدار بسته

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات