ایده برتر پارسیان

پرینتر لیزری, پرینتر جوهر افشان, اسکنر

نمایش تبلیغات در برنامه ایمیل ویندوز Windows 10

شرکت مایکروسافت Microsoft پروژه جدیدی را آغاز کرده و قصد دارد تبلیغات را وارد برنامه ایمیل ویندوز 10 نماید.

سایت Aggiornamenti Lumia، که به عنوان وب سایت خبر ویندوز شناخته می شود به تازگی خبر جالبی را منتشر کرده است.


نمایش تبلیغات در برنامه ایمیل ویندوز Windows 10

بر اساس این خبر، شرکت مایکروسافت برنامه جدیدی برای نمایش تبلیغات در بخش ایمیل ویندوز طراحی کرده و اجرای آزمایشی آن را در چند کشور در نقاط مختلف دنیا آغاز کرده است.

البته با توجه به فرمی که در قسمت سوالات متداول مایکروسافت منتشر شده، می توان نتیجه گرفت که این برنامه در حال حاضر فقط جنبه آزمایشی دارد.

فرانک شاو که مدیریت بخش ارتباطات مایکروسافت را بر عهده دارد، کمی بعد از انتشار این خبر اعلام کرد که مایکروسافت تصمیم به غیر فعال نمودن بخش تبلیغات گرفته است.

فرانک شاو گفته است:

این یک برنامه آزمایشی بود و ما هیچ تصمیمی برای انجام آن به‌صورت گسترده نداشتیم و اکنون این تبلیغات غیر‌فعال شده‌اند.

از سوی دیگر مایکروسافت اعلام کرده که این برنامه جدید، محتوای ایمیل ها و تقویم کامپیوتر کاربر را بررسی نمی کند و هدف اصلی آن صرفا تبلیغات است.

در حالی که سرویس های ایمیل مشابه مانند یاهو یا AOL عملکرد متفاوتی داشتند. به عنوان مثال AOL گوگل محتوای ایمیل های خصوصی کاربران را بررسی می کرد و تا بتواند تبلیغات مرتبط با آن را به کاربر نشان دهد.

پیش بینی می شود که در صورت اجرای رسمی برنامه تبلیغات مایکروسافت، کاربران زیادی در سراسر دنیا نارضایتی خود را از آن اعلام کنند.

البته با یک بررسی دقیق تر متوجه می شویم که نمایش تبلیغات در سرویس ایمیل، تنها پروژه این کمپانی نیست که با استقبال افراد روبرو نشده و به عنوان یک ویژگی غیرکاربر پسند تلقی می شود.

مایکروسافت اخیرا تغییراتی در ساختار ایمیل ها ایجاد کرده بود تا وقتی کاربر بر روی یک لینک کلیک می کند به طور پیش فرض، مرورگر مایکروسافت اج باز شود و از این طریق کاربران را به استفاده از مرورگر اختصاصی خود تشویق نماید.

برخی از کاربران مایکروسافت، گزارشاتی را در توییتر منتشر کرده اند که اثبات می کند این شرکت طی چند ماه گذشته برنامه پیشنهادی خود را آزمایش کرده و تبلیغات را در بخش ایمیل ها نشان می دهد.

به عنوان مثال به توییت های زیر که در ماه های تیر و مرداد امسال منتشر شده اند، توجه کنید:

تبلیغات در برنامه ایمیل ویندوز من نشان داده می‌شوند، به احتمال زیاد من برنامه ایمیل خود را عوض می‌کنم. من قبلا از برنامه Thunderbird استفاده می‌کردم ولی متاسفانه آن هم همین مشکل را داشت. شما پیشنهادی ندارید؟

من واقعا برنامه ایمیل ویندوز ۱۰ را دوست دارم، اما در چند روز گذشته نمایش تبلیغات در بالای صندوق ورودی پیام‌ها، مرا کلافه کرده است.

منبع: theverge

این مطالب را از دست ندهید:

عرضه کامپیوترهای ویندوزی مبتنی بر 5G در سال 2019

امکان بازیابی فایل‌های پاک‌شده‌ ناشی از آپدیت ویندوز 10

تراشه های هوش مصنوعی هواوی در مراکز داده مایکروسافت

6 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ایده برتر پارسیان

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پرینتر لیزری، پرینتر جوهر افشان، اسکنر، پرینتر چاپ کارت، دستگاه فتوکپی، فیش پرینتر، کاغذ خرد کن، کاغذ خردکن، ویدئو پروژکتور، دیتا ویدئو پروژکتور، دیتا پروژکتور، ویدیو پروژکتور، صندوق فروشگاهی، بارکد خوان ، دوربین مداربسته، دوربین مدار بسته

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات