ایده برتر پارسیان

پرینتر لیزری, پرینتر جوهر افشان, اسکنر

اطلاع رسانی باگ های ویندوز 10، اقدامی جدید از سوی مایکروسافت

چنانچه از علاقه مندان به تکنولوژی روز دنیا باشید و اخبار این حوزه را دنبال کنید می دانید که شرکت مایکروسافت در ارائه جدیدترین به روزرسانی برای ویندوز 10 با چالش های زیادی روبرو شد.

اطلاع رسانی باگ های ویندوز 10، اقدامی جدید از سوی مایکروسافت

مهندسان مایکروسافت پس از برطرف نمودن مشکلات نسخه جدید ویندوز10 و بازگرداندن فایل های حذف شده، راهکار جدیدی را در پیش گرفتند که توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده است.

این شرکت قصد دارد دائما وضعیت مشکلات و باگ های ویندوز را به کاربران گزارش دهد!

می توان گفت که مشکلات به وجود آمده در آپدیت اکتبر ویندوز 10، باعث شد مایکروسافت یک راه حل همیشگی برای برطرف نمودن این معضل بیابد.

مایکروسافت صفحه ای طراحی کرده که باگ ها یا ایرادات ناگهانی هر نسخه از ویندوز10 را به کاربران اطلاع داده و شرایطی برای رسیدگی به آن ایجاد نماید.

این صفحه کاملا تخصصی و تا حد امکان کامل و بی نقص طراحی شده است. این صفحه لیستی در اختیار کاربر قرار می دهد که شامل باگ ها و مشکلاتی است که به صورت مشترک برای همه کاربران رخ داده است و افراد مختلف با دریافت آپدیت های ویندوز 10 آنها را به مرکز اطلاعات مایکروسافت گزارش کرده اند.

مایکروسافت در بخش دیگر این صفحه، اطلاع می دهد که هر یک از باگ های معرفی شده در چه مرحله ای از بررسی تا حل شدن قرار دارند.

دراین صورت اگر هنگام کار با کامپیوتر دچار مشکلی شدید با مراجعه به این صفحه می توانید متوجه شوید که این یک باگ رسمی است که مایکروسافت در حال برطرف نمودن آن است یا اینکه به صورت انحصاری به سیستم شما مربوط بوده و باید شخصا برای رفع آن اقدام نمایید.

منبع: zoomit

مطالب مرتبط:

حذف شدن برخی فایل های شخصی در آپدیت جدید ویندوز 10

انتشار آپدیت ویندوز 10 به دلیل حذف فایل های شخصی متوقف شد

امکان بازیابی فایل‌های پاک‌شده‌ ناشی از آپدیت ویندوز 10

6 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ایده برتر پارسیان

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پرینتر لیزری، پرینتر جوهر افشان، اسکنر، پرینتر چاپ کارت، دستگاه فتوکپی، فیش پرینتر، کاغذ خرد کن، کاغذ خردکن، ویدئو پروژکتور، دیتا ویدئو پروژکتور، دیتا پروژکتور، ویدیو پروژکتور، صندوق فروشگاهی، بارکد خوان ، دوربین مداربسته، دوربین مدار بسته

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات