ایده برتر پارسیان

پرینتر لیزری, پرینتر جوهر افشان, اسکنر

تحلیل و بررسی پرینتر جوهر افشان تک کاره اچ پی HP Pro K8600

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

پرینتر تک کاره جوهر افشان اچ پی HP OfficeJet Pro K8600 یک دستگاه چاپ با فرمت گسترده (wide-format) که از لحاظ قیمت رقابت تگاتنگی با مدل های مشابه خود دارد.

 پرینتر جوهر افشان اچ پی HP OfficeJet Pro K8600 می تواند اسنادی با حداکثر اندازه A3 را پرینت بگیرد و به این معنی است که شما می توانید با استفاده از این پرینتر اسناد بزرگتر از میز کار خود را نیز چاپ کنید.

در تست انجام شده برای اندازه گیری سرعت چاپ پرینتر جوهرافشان Pro K8600، چاپ کاغذ های در اندازه letter معادل 13.8 برگ بر دقیقه و چاپ کاغذ های مختلف عکس از 2.6 تا 4.1 برگ دقیقه محاسبه شد که سرعت پایینی برای یک پرینتر است.

اما از لحاظ کیفیت چاپ پرینتر رنگی اچ پی OfficeJet Pro K8600 با مدل های دیگر در رقابت است. این پرینتر جوهر افشان اچ پی بر روی کاغذ های ساده متن های واضح و پر رنگی تولید می کند که قابل مقایسه با استاندارد های چاپ لیزری است.

اشکال  و تصاویر چاپ شده توسط پرینتر تک کاره اچ پی Pro K8600 کمی تار به نظر می رسند اما هنوز طبیعی هستند.

در سمت راست پنل جلویی دستگاه یک نشانگر هایی برای فشردگی کاغذ قرار دارد و که می توان درپوش را باز کرد و برگه را خارج کرد، البته دکمه ای نیز برای قطع عملیات چاپ نیز وجود دارد.

سیستم جوهری که شامل 4 تانک مجزا است که در  سمت چپ پنل جلویی پرینتر جوهرافشان اچ پی Pro K8600 قرار گرفته اند. طول عمر تانک های جوهری استاندارد برا اساس نوع رنگ از 830 تا 1070 برگ می باشد.

کار با کاغذ در پرینتر جوهرافشان مدل Pro K8600 کمی دلهره آور است. سینی ورودی کاغذ در این پرینتر HP شامل یک سینی 250 برگی که سینی خروجی 150 برگی به عنوان درب آن عمل می کند. به همین دلیل بارگزاری کاغذ در این پرینتر کار مشکلی است.

و البته قرار دادن اندازه منتوعی از رسانه های چاپی در این سینی کاغذ نیز کمی پیچیده به نظر می رسد.

برای بسیاری از شرکت های کوچک، پرینتر جوهر افشان تک کاره Pro K8600 می تواند بیش از نیاز آنها باشد اما برای کاربرانی که به قدرت و قابلیت در چاپ نیاز دارند می تواند انتخاب ایده آلی باشد.

در پشت چاپگر اچ پی مدل HP OfficeJet Pro K8600 تنها یک سوکت USB 2.0 و یکی نیز برای ورودی ولتاژ پایین وجود دارد. عجیب است که  شرکت HP برای چاپگر به این اندازه نمی تواند منبع تغذیه را در داخل جعبه آن تعبیه کند.

راه اندازی اولیه پرینتر اچ پی HP OfficeJet Pro K8600 یک فرآیند دو مرحله ای است؛ ابتدا قبل از وصل کردن 4 کارتریج جداگانه رنگ ها باید در سرهای هر دو رنگ یک شکاف ایجاد کنید – یکی برای رنگهای قرمز و سرخ آبی و دیگری برای زرد ومشکی-  سپس چاپگر حدود یک چهارم ساعت زمان برای شارژ کردن سیستم جوهر خود نیاز دارد و همه کارها را به طور خودکار هماهنگ می کند.

با داشتن HP Solution Center و یک درایور منطقی که شامل گزینه هایی از پیش تنظیم شده برای انجام وظایف معمولی مثل چاپ ساده روی کاغذ، چاپ عکس و دوبلکس است،( چاپ دو طرفه در این مدل تنها به طور دستی امکان پذیر است.) کار با نرم افزار این دستگاه نیز بسیار ساده است.

5 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ایده برتر پارسیان

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پرینتر لیزری، پرینتر جوهر افشان، اسکنر، پرینتر چاپ کارت، دستگاه فتوکپی، فیش پرینتر، کاغذ خرد کن، کاغذ خردکن، ویدئو پروژکتور، دیتا ویدئو پروژکتور، دیتا پروژکتور، ویدیو پروژکتور، صندوق فروشگاهی، بارکد خوان ، دوربین مداربسته، دوربین مدار بسته

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات