ایده برتر پارسیان

پرینتر لیزری, پرینتر جوهر افشان, اسکنر

تحلیل و بررسی دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson 455Wi

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

در گذشته برای فراهم کردن یک محیط تعاملی، شما به یک پروژکتور و یک وایت برد تعاملی نیاز داشتید اما در حال حاضر شما می توانید با راهکار های تعاملی BrightLink هر دیواری را تعاملی کنید.

ویدئو پروژکتور اپسون مدل  BrightLink 455Wi تقریبا در بسیاری از موارد به پروژکتورهای برد کوتاه نسل قبلی اپسون همانند است.

فقط شرکت اپسون به دیتا ویدئو پروژکتور Epson BrightLink 455Wi یک ویژگی کلیدی جدید اضافه می کند؛ شما می توانید آن را به سمت پایین به سقف نصب کنید و درست در بالای سر یک میز قرار گیرد و همچنین همانند موقعیت های نصبی مرسوم دیگر در مقابل یک صفحه نمایش قرار گیرد.

در ادامه مقاله بیشتر به تحلیل و بررسی ویدئو پروژکتور اپسون Epson  می پردازیم.

ویژگی های منحصربفرد دیتا پروژکتور کوتاه برد اپسون اپسون 455Wi

همراه شدن با خصوصیت تعاملی، ویژگی منحصربفرد آزادی در جهت گیری به شما اجازه می دهد هر میز را به یک میز تعاملی تبدیل کنید و هر سطح عمودی سخت را به یک تخته سفید تعاملی تبدیل کنید.

شما حتی می توانید با استفاده از پروژکتور اپسون BrightLink 455Wi را روی زمین قرار دهید تا یک فضای تعاملی بر روی زمین ایجاد شود.

به لطف برد فوق العاده کوتاه دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson 455Wi، شما می توانید تصاویر بزرگ را از فاصله چند اینچی به نمایش بگذارید، یعنی شما می توانید بدون نگرانی در مورد سایه ها جابه جا شوید و تعامل داشته باشید.

ویدیو پروژکتور اپسون 455Wi دارای رزولوشن 1280*800 و بر اساس LCD با میزان روشنایی 2500 لومن ساخته شده است.

همانند اکثر پروژکتورهای تعاملی با برد فوق العاده کوتاه، جهت نصب دائمی برای استفاده در محل کار یا کلاس درس طراحی شده است.

مزیت استفاده از ویدئو پروژکتور تعاملی اپسون BrightLink 455Wi

مزیت کلیدی هر ویدئو پروژکتور برد فوق العاده این است که به شما اجازه می دهد یک تصویر بزرگ با پروژکتور نزدیک به صفحه نمایش داشته باشید.

این ویژگی زمانی بسیار مفید و کاربردی می شود که به ویژگی های یک پروژکتور تعاملی نیز افزوده شود، چرا که به کاربران این امکان را می دهد که بدون نگرانی از ایجا سایه به راحتی از برد تعاملی خود استفاده کنند.

ما کیفیت تصویر به اندازه 76 اینچ با رزولوشن 1280x800 را با فاصله 18سانتی متری پروژکتور از صفحه نمایش اندازه گیری کردیم.

این رزولوشن با محدوده ادعا شده توسط کمپانی اپسون از 59 اینچ با حداقل اندازه پروژکتور در 7 سانتی متری و حداکثر 96 اینچ با فاصله 37 سانتی متری پروژکتور از صفحه نمایش سازگار است.

همانند دیگر پروژکتورهای برد فوق العاده کوتاه، پروژکتور اپسون 455Wi دارای محدوده فاصله نزدیک تا دور حدود 35.5 سانتی متر از صفحه نمایش می باشد.

طبق تعریف، تعامل یک مزیت اصلی هر پروژکتور تعاملی است. همان طور که انتظار می رود، دیتا پروژکتور اپسون 455Wi همراه با یک درایور می باشد که به شما اجازه می دهد تا از قلم تعاملی برای کنترل ماوس خود و همچنین کار با هر برنامه حاشیه ای استفاده کنید.

 پروژکتورهای تعاملی معمولا با تقریبا هر چیزی که شما به آن نیاز دارید ارائه می شوند، شامل برنامه حاشیه نویسی و قلم تعاملی می باشد.

5 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ایده برتر پارسیان

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پرینتر لیزری، پرینتر جوهر افشان، اسکنر، پرینتر چاپ کارت، دستگاه فتوکپی، فیش پرینتر، کاغذ خرد کن، کاغذ خردکن، ویدئو پروژکتور، دیتا ویدئو پروژکتور، دیتا پروژکتور، ویدیو پروژکتور، صندوق فروشگاهی، بارکد خوان ، دوربین مداربسته، دوربین مدار بسته

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات