ایده برتر پارسیان

پرینتر لیزری, پرینتر جوهر افشان, اسکنر

تحلیل و بررسی پرینتر لیزری چهار کاره اچ پی HP MFP M681f

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

پرینتر اچ پی HP MFP M681f یکی از پرینترهای لیزری و چهار کاره موجود در بازار است که قابلیت های این پرینتر چهار کاره شامل پرینت، کپی، اسکن و فکس می باشد.

همین ویژگی موجب محبوبیت پرینتر لیزری HP MFP M681f شده است چرا که شما با تهیه یک دستگاه از قابلیت های چند دستگاه مختلف برخوردار خواهید شد و فضای کمتری از میز کار شما اشغال می شود.

مزایای استفاده از پرینتر لیزری اچ پی HP MFP M681f 

یکی از ویژگی های کاربردی و جالب توجه که از تحلیل و بررسی پرینتر لیزری چهار کاره اچ پی HP MFP M681f می توان نتیجه گرفت، پشتیبانی از فناوری پرینت از راه دور است.

برای استفاده از این فناوری ابتدا باید پرینتر خود را در سرویس های HP ePrint، Apple AirPrint، Mopria یا Google Cloud Print ثبت کنید و پس از آن قادر خواهید بود تا فایل های مورد نظرتان را از طریق اینترنت به پرینتر ارسال و فرمان چاپ آنها را بدون نیاز به حضور در کنار دستگاه صادر نمایید.

پرینتر لیزری اچ پی مدل HP MFP M681f را باید یک دستگاه سریع دانست که برای چاپ به تعداد متوسط و زیاد کاملاً مناسب است.

کیفیت بالای چاپ یکی دیگر از مزایای استفاده از پرینتر لیزری اچ پی MFP M681f است به طوری که تصاویر رنگی و متون چاپ یا کپی شده با این پرینتر لیزری اچ پی شفاف، واضح و دارای کیفیتی عالی خواهند بود.

در صورت نیاز به ارسال یا دریافت فکس نیز می توانید از پرینتر اچ پی M681f استفاده نمایید.

مودم فکس تعبیه شده در این محصول دارای سرعت 33.6 کیلو بایت در ثانیه است و از قابلیت ارسال فکس با رزولوشن 300*300 dpi برخوردار می باشد.

اسکنر در پرینتر چند کاره اچ پی MFP M681f از نوع اسکنر تخت نیز بوده که امکان تهیه اسکن رنگی از اسناد به صورت یک رو و دو رو را در سایز A4 در اختیار شما قرار می دهد.

ظرفیت سینی کاغذ ورودی پرینتر اچ پی HP MFP M681f 

این اسکنر که به منبع تغذیه خودکار (ADF) با ظرفیت 150 برگ مجهز است، دارای قابلیت ذخیره فایل های اسکن شده در اکانت ایمیل، فولدر موجود در شبکه، حافظه USB و سرویس های ابری مانند SharePoint می باشد و امکانات یک اسکنر رومیزی را به شما ارائه می دهد.

در پرینتر لیزری چهارکاره HP M681f از دو سینی با ظرفیت قرارگیری 550 کاغذ و یک سینی چند منظوره با ظرفیت 100 برگ بهره برده شده که در صورت استفاده از تمام ظرفیت آنها، تا مدت ها دیگر نیازی به قرار دادن چند باره کاغذ در دستگاه نخواهید داشت.

حداکثر اندازه کاغذ ورودی به پرینتر لیزری مدل HP MFP M681f برابر با اندازه کاغذ A4 است و شما می توانید از انواع کاغذهای معمولی، نازک، بازیافتی، ضخیم، براق، رنگی، شفاف، پشت چسب دار، پانچ شده و پاکت نامه و کارت پستال به عنوان کاغذ ورودی به این پرینتر بهره ببرید.

بر اساس ادعا شرکت سازنده حداکثر توان ماهیانه پرینتر لیزری چهار کاره اچ پی HP MFP M681f برابر با چاپ 100 هزار برگ است و کاملاً می توان بر روی آن به منظور پرینت های متوالی در تعداد متوسط و زیاد حساب کرد.

درگاه های ارتباطی پرینتر چند کاره اچ پی HP MFP M681f 

صفحه نمایش 8 اینچی لمسی و تمام رنگی پرینتر چند کاره HP M681f کار با آن را حتی برای افراد تازه کار نیز راحت می کند و شما می توانید از طریق این صفحه نمایش از تمام امکانات دستگاه به راحتی استفاده کرده و تنظیمات دلخواه خود را اعمال کنید.

این پرینتر اچ پی به پورت های USB 2.0 مجهز می باشد و امکان اتصال حافظه های USB به آن و پرینت مستقیم فایل های موجود بر روی آن برای شما وجود دارد.

اگر شما می خواهید از پرینتر خود برای کسب و کارهایی که به صورت تیمی و گروهی انجام می شود، استفاده کنید، چاپگر لیزری اچ پی HP M681f می تواند پیشنهاد جالب توجهی باشد زیرا در قالب شبکه های کابلی نیز قابل استفاده است.

می توانید با اطمینان کامل از عملکرد سریع، نرم و بدون هنگی پرینتر لیزری چهار کاره اچ پی مدل M681f در هنگام اجرای دستورات صادر شده به کار خود بپردازید؛ با تدبیری که شرکت اچ پی اندیشیده و این پرینتر را به پردازنده مرکزی با فرکانس 1.2 گیگاهرتز و حافظه رم 1.5 گیگابایتی مجهز کرده است.

5 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ایده برتر پارسیان

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پرینتر لیزری، پرینتر جوهر افشان، اسکنر، پرینتر چاپ کارت، دستگاه فتوکپی، فیش پرینتر، کاغذ خرد کن، کاغذ خردکن، ویدئو پروژکتور، دیتا ویدئو پروژکتور، دیتا پروژکتور، ویدیو پروژکتور، صندوق فروشگاهی، بارکد خوان ، دوربین مداربسته، دوربین مدار بسته

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات