ایلیا پلاست

انواع کیسه پلی پروپیلن, گونی در سایزهای متنوع, انواع کیسه فریزر

مزایای کیسه پلی پروپیلن

کیسه های پلی پروپیلن مورد استفاده در بسته بندی محصولات صنعتی و کشاورزی می باشد. کیسه پلی پروپیلن دارای مزایای بسیاری می باشد که  از آن جمله وزن سبک، نیاز به فضای ذخیره سازی کم در انبار و ماشین های حمل و نقل، انعطاف پذیری در طراحی، قابلیت چاپ سخاوتمندانه و امکان بازاریابی نهایی آسان، و قدرت استثنایی و همچنین به علت تولید به صورت بافته شده که باعث جریان هوا می گردد و همین مسئله باعث می گردد که از فاسد شدن محصولات بسته بندی شده در آن جلوگیری شود. مخصوصا این موضوع در مورد بسته بندی محصولات کشاورزی بسیار حائز اهمیت است. این امتیازات کیسه های پلی پروپیلن در بسته بندی است که آن را انتخاب بسیاری از مصرف کنندگان قرارداده است. کیسه های پلی پروپیلن به طور معمول برای بسته بندی محصولاتی مانند برنج، شکر، حبوبات، نمک، آرد، کود، خوراک دام و طیور و ماهیان، شن و ماسه و سیمان مورد استفاده است.
کیسه های بافته شده بسیار قوی تر از کیسه های پلاستیکی هستند که مزایای آن در مرحله اول، تحمل بارهای سنگین تر از همتایان پلاستیکی خود با توجه به قدرت بیشتر می باشد و ثانیا، این قدرت بیشتر، باعث می گردد که در طولانی مدت مستحکم تر از پسر عموهای پلاستیکی خود باشد که اغلب مستعد پاره شدن یا کشش است. به عنوان یک نتیجه، به علت دوام و مقاومت بالا و قابلیت استفاده مجدد، کیسه های کمتری تولید می شوند، در نتیجه کاهش تاثیرات مخرب بر محیط زیست را به دنبال دارد. ثالثا، کیسه های بافته شده به علت توان بیشتر می تواند از لایه یا پاکت یا کیسه دیگر استفاده نماید به منظور بسته بندی و حمایت از آیتم های خاص بسته بندی شده یا تحمل وزن سنگین، چیزی که باعث می شود بسیاری از خریداران به چیز دیگری نیاز نداشته باشند. کیسه های بافته شده در چندین رنگ مختلف تولید می گردند و بنابراین می تواند به صورت سفارشی با توجه به گزینه های مورد نظر مشتریان تولید و تهیه شود. کیسه را می توان با لوگوی شرکت مصرف کننده تولید و چاپ نمود، بسته بندی شیک و چشم گیر در عین کارآیی و استحکام با قابلیت چاپ نام و مشخصات مصرف کننده و نام و آنالیز محصول بسته بندی شده در آن از مزایای دیگر استفاده از این نوع بسته بندی است. تنوع کیسه های بافته شده و یا پلی پروپیلن نسبت به کیسه های پلاستیکی از لحاظ شکل و ساختار بسیار بیشتر است. استفاده از آنها نیز راحت تر و عملی تر می باشد به لحاظ فرم و ساختار که برای استفاده و انبار داری و جابجایی توسط لیفتراک یا خودروهای مخصوص حمل بار بهتر است و نیازی به پوشش و یا لفاف یا هیچ چیز دیگری برای بسته بندی ندارد.

کیسه های پلی پروپیلن باعث صرفه جویی در بازار خرده فروشی می گردد.

به جای هزینه کیسه های پلاستیکی در بسیاری از فروشگاه ها ممکن است کیسه ها، کیف ها و یا ساک های بافته شده را به عنوان محصولی برای خرده فروشی با رنگ ها و طرح های متنوع برای ترویج قسمت فروش عرضه نماییم. با خرید ساک های پلی پروپیلن توسط مشتریان، میزان استفاده از کیسه های پلاستیکی کاهش خواهد داشت که این موضوع هم به سود فروشگاه ها و هم به سود مشتریان خواهد بود.

کیسه های پلی پروپیلن سازگار با محیط زیست و بهترین گزینه نسبت به کیسه های پلاستیکی ساخته شده است.

با اینکه قابل استفاده مجدد تا چندین بار بسته به نوع و مورد استفاده هستند ولی با این صورت باز هم قابل بازیافت است. علاوه بر این، این کیسه های بافته شده با دوام بالایی که دارا هستند، قابل استفاده مجدد بوده و بازیافت آن بسیار ساده تر از کیسه های پلاستیکی سنتی است، یکی از دلایلی که چرا تعداد بسیار کمی از این نوع کیسه ها در سایت های دفن زباله وجود دارند همین موضوع است.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ایلیا پلاست

کرج

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش

خدمات/محصولات

انواع کیسه پلی پروپیلن، گونی در سایزهای متنوع، انواع کیسه فریزر، انواع کیسه زباله

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات