علمی سازان پارت( ELSAPA) خرید و فروش مواد شیمیایی و پلیمر...

مواد شیمیایی تصفیه آب و فاضلاب, پلی آلومینیوم کلراید, پلی الکترولیت

فروش آنتی اکسیدانت الساپوکس 1010

آنتی اکسیدانت الساپوکس1010

مشخصات

برند :
الساپوکس 1010
نوع بسته‌بندی :
کیسه 25 کیلوگرمی

توضیحات خدمت

آنتی اکسیدانت الساپوکس 1010 محصول وارداتی شرکت الساپا استرالیا، ماده افزودنی پلیمری با نام علمی تتراکیسمتیلن- 3- (3،5- دی- تری- بوتیل- 4-هیدروکسی‌فنیل- پروپیونات)متان؛ آنتی‌اکسیدانت فنولی با ممانعت فضایی بالا، پایدارکنندۀ بسیار مؤثر برای سوبستراهای آلی مانند: پلاستیک‌ها، منسوجات مصنوعی، الاستومرها، چسب‌ها، موم‌ها، روغن‌ها، و چربی‌ها است و این سوبستراها را در برابر تخریب‌های گرمایی ـ اکسایشی محافظت می‌کند و این مزیت را دارد که رنگ‌بر نیست.
الساپوکس 1010 در بنزن، استون و کلروفرم کاملا و در الکل‌ها به طور جزئی محلول و در آب کاملا نامحلول است. آنتی‌اکسیدانت الساپوکس 1010 می‌تواند در پلی‌اولفین‌ها مانند پلی‌اتیلن، پلی‌پروپیلن، پلی‌بوتن و کوپلیمرهای اولفینی مانند کوپلیمرهای اتیلن ـ وینیل‌استات به کار رود. همچنین توصیه شده است که این پایدارکننده در فرآیند کردن پلیمرهایی مانند پلی‌استال‌ها، پلی‌آمیدها، و پلی‌یورتان‌ها، پلی‌استرها، PVC، هومو و کوپلیمرهای استایرنی، ABS، الاستومرها مانند: بوتیل‌رابر، SBS، SEBS،EPM ، EPDM و همچنین رابرها و چسب‌های سنتزی دیگر و رزین‌های چسب سنتزی و طبیعی و سوبستراهای آلی دیگر به کار رود.
الساپوکس 1010، سازگاری مناسب و مقاومت بالا در اکسترودر و فراریت پایین دارد. محصول می‌تواند در ترکیب با مواد افزودنی دیگر مانند تیواترها، فسفیت‌ها، فسفونیت‌ها، پایدارکننده‌های سبک و پایدارکننده‌های عامل‌دار دیگر به کار رود. کارایی مخلوط الساپوکس 1010 با السافوس 168 به طور ویژه‌ای مورد توجه است. میزانی از این مادۀ افزودنی که باید مورد استفاده قرار گیرد، بر حسب نوع پلیمر و مصرف نهایی متغیر است و تیم مشاوره فنی الساپا می‌تواند مشتریان گرامی را در این رابطه راهنمایی نماید.

این ماده شیمیایی طی سال‌های اخیر به صورت محصولی با نام تجاری ایرگانوکس 1010 و عمدتا محصول شرکت‌های بی‌آی‌سف و سیبا، مورد توجه شرکت‌های کامپاندر و شرکت‌های پتروشیمی در ایران قرار گرفت و با توجه به رضایت مشتریان از این محصول و کاهش موجودی آن در بازار ایران،شرکت الساپا ، نمایندگی رسمی شرکت الساپا استرالیا، برای رفاه مشتریان، اقدام به واردات این محصول از کشور استرالیا و به نام تجاری الساپوکس نموده است.

جهت اطلاع از قیمت روز آنتی اکسیدانت الساپوکس 1010 و موجودی انبار در کانال تلگرام الساپا( ELSAPA) عضو شوید و به وب‌سایت ما مراجعه نمایید.

 

راه های ارتباط با ELSAPA:

تلفن تهران: 7285 - 7283 8601 021 

تلفن شیراز: 1 - 7570 3625 071

تلفن همراه: 4292 521 0912

               8767 933 0912

وب سایت : www.elsapaco.com

کانال تلگرام: elsapachem @

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

علمی سازان پارت( ELSAPA) خرید و فروش مواد شیمیایی و پلیمر...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مواد شیمیایی تصفیه آب و فاضلاب، پلی آلومینیوم کلراید، پلی الکترولیت، سولفات آهن و آلومینیوم، سولفات مس، تری سدیم فسفات، اسید بوریک، پلی آمید، اسید استئاریک، محصولات پتروشیمی، مواد شیمیایی صنعتی، مواد اولیه پلیمری، مواد شیمیایی آزمایشگاهی، مونواتیلن گلایکول | MEG، استایرن مونومر، کربنات سدیم سبک و سنگین

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 7 هفته قبل