امداد پمپ تهیه و تولید پمپ دیافراگمی

پمپ دیافراگمی, فروش پمپ دیافراگمی, پمپ عمودی

آشنایی با AODD Pump

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

 (AODD Pump (Air Operated Double Diaphragm Pump یا همان پمپ دو دیافراگمی محرک بادی پمپی است که با هوای فشرده کار میکند که به پمپ پنوماتیکی دو دیافراگمی هم شناخته میشوند.

معمولا فشار هوای مورد نیاز جهت به حرکت در آوردن سیستم محرک این پمپ از طریق یک کمپرسور هوا تامین میشود و به وسیله لوله و یا شیلنگ فشار قوی به پمپ دیافراگمی پنوماتیک میرسد.

این نوع پمپ دارای دو محفظه جداگانه (برای مکش و تخلیه سیال بطور همزمان،مستقل و جداگانه) در جناحین چپ و راست پمپ بوده و هر محفظه دارای یک دیافراگم (پرده ارتجائی) میباشد که توسط یک شافت که از وسط پمپ عبور میکند، به هم متصلند. با تغییر جهت حرکت هوای فشرده توسط شیر فرمان پنوماتیک این پمپ،  یک شافت محرک صفحه دیافراگم تغییر وضعیت مکانی به جناحین چپ و راست میدهد و باعث جلو و عقب رفتن دیافراگمها میشود، بدین ترتیب که با فشردن یک دیافراگم (فرضاً دیافراگم سمت راست) باعث ایجاد تخلیه شده و سیال از محفظه آن سمت (راست) پمپ به بیرون رانده میشود، از طرف دیگر و به صورت همزمان دیافراگم طرف مقابل توسط شافت متصل بین دو دیافراگم کشیده شده (دیافراگم سمت چپ) و باعث ایجاد حالت مکش و مکیده شدن سیال به محفظه آن سمت پمپ(چپ) میشود. در مرحله بعدی با تغییر جهت هوای فشرده توسط شیر پنوماتیک این پمپ، شافت محرک صفحه دیافراگم در مسیر برگشت قرار گرفته و ضمن فشردن دیافراگم (سمت چپ) باعث ایجاد حالت تخلیه و بیرون راندن سیال محفظه آن سمت (چپ) شده و نیز از طرف دیگر و به طور همزمان دیافراگم طرف مقابل (دیافراگم سمت راست) توسط شافت متصل کننده دو دیافراگم کشیده شده و با ایجاد حالت مکش، سیال به محفظه آن سمت پمپ (راست) مکیده میشود.

بدین ترتیب در یک سیکل کامل پمپ دو دیافراگمی بطور همزمان هم در حالت مکش و هم در حالت تخلیه سیال قرار دارد.

لازم به توضیح است که این نوع پمپ دارای چهار سوپاپ (شیر یک طرفه) میباشد (دو سوپاپ برای محفظه سمت راست یکی در ورودی و دیگری در خروجی محفظه و همچنین دو سوپاپ برای ورودی و خروجی محفظه سمت چپ)

به همین دلیل این نوع پمپ (بر خلاف پمپ بادی تک دیافراگمی (تک محفظه ای)) در هر لحظه به طور همزمان هم در حال مکش و هم در حال تخلیه سیال میباشد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

امداد پمپ تهیه و تولید پمپ دیافراگمی

اصفهان

نوع فعالیت

تولید کننده، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پمپ دیافراگمی، فروش پمپ دیافراگمی، پمپ عمودی، هیدروکلاچ، روکش رولر، لیست قیمت پمپ دیافراگمی، پمپ دیافراگمی بادی، پمپ دیافراگمی پنوماتیک، کلاچ روغنی، کوپلینگ، پمپ رنگ، پمپ پنوماتیک، قیمت پمپ دیافراگمی، قطعات پمپ دیافراگمی، پمپ لعاب، هیدروکوپلینگ، فن غبار روب، فن دمنده، پمپ فلوجت

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات