امداد پمپ تهیه و تولید پمپ دیافراگمی

پمپ دیافراگمی, فروش پمپ دیافراگمی, پمپ عمودی

روکش رولر

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

روکش رولر پوششی انعطاف پذیر است به شکل شیلنگ که برای پوشش دادن رولر ها و رولیک ها استفاده میشود.

روکش رولر بسته به محل مصرف انواع مختلفی دارد، ولی در کل میتوان آنها را از نظر جنس به سه گروه اصلی تقسیم کرد:

  1. روکش رولر ساده (بازاری)
  2. روکش رولر ضد سایش
  3. روکش رولر ضد حرارت (مقاوم به دمای بالا)

همچنین روکش رولر ها به دو شکل ساده و آجدار از نظر شکل ظاهری تقسیم میشوند.

از نظر ضخامت دیواره معمولا روکش رولر از ضخامت دو میلیمتر (استاندارد رولر اروپائی) تا ضخامت 5 میلیمتر تولید میشود که معمولا ضخامت های بالا برای بالا بردن خاصیت مقاوم بودن به دما تولید شده اند. 

1-روکش رولر ساده

معمولا از جنس PVC نرم با مقادیر زیادی فیلر (پر کننده) (جهت ارزان سازی) تولید میشوند و معمولا در بازار ایران توسط تولید کنندگان متفرقه و به منظور جذب بازار کمیتی ، تولید میشوند. در تولید این نوع روکش در بعضی موارد برای ارزانسازی بیشتر معمولا از پلیمرهای بازیافتی استفاده میشود.

روش تشخیص بصری این نوع روکش رنگ مات و بافت ناهمگن و وجود برآمدگی و فرورفتگی های جزئی در رو و داخل لوله میباشد همچنین معمولا به دلیل استفاده از ماشین آلات غیر تخصصی و پرسنل تولید کم تخصص ضخامت دیواره در مقاطع مختلف و در محیط های مختلف دچار نوسانات شدید است. درضمن معمولا این نوع روکش ها از ضخامت استاندارد در تولید بهره نبرده اند و معمولا با ضخامت دیواره سه میلیمتری به بازار عرضه میشوند.

معمولا در استاندارد تولید کنندگان اروپایی برای روکش رولر جنس PVC ضخامت دیواره دو میلیمتر استفاده میشود.

نکته مهم در روکش رولر یکسان بودن ضخامت دیواره روکش رول در تمام قسمتهای محیط آن میباشد. 

متاسفانه روکش رولر های تولید شده به روشهای غیر استاندارد دارای ضخامت دیواره یکسانی نبوده و تولید کننده برای غیر محسوس کردن این خطای تولید ضخامت دیواره روکش رولر را بالا میبرد (مثلا از ضخامت دیواره سه میلیمتر به جای دو میلیمتر استفاده میکند) در چنین شرایطی اختلاف ضخامت دیواره در یک مقطع اگر به یک میلیتر برسد احتمال پارگی روکش رولر در حین تولید کم شده و کمتر مورد اعتراض مشتریان سطحی نگر قرار میگیرد. گرچه این اختلاف ضخامت همچنان پس از روکش شدن رولر و نصب آن در محل در هنگام کار با کمی دقت خود نمایی خواهد کرد و هر یک میلیمتر اختلاف ضخامت دیواره باعث لنگ زدن رولر به اندازه دومیلیمتر خواهد بود. (در مثال فوق با وجود سایز اسمی ضخامت دیواره سه میلیمتر، در عمل ضخامت دیواره در یک سمت دو میلیمتر و در طرف مقابل محیط روکش رولر چهار میلیمتر خواهد بود و این باعث ایجاد دو میلیمتر ارتفاع لنگ زنی در آن مقطع رولر خواهد شد.)

2- روکش رولر ضد سایش

معمولا با جنس پایه PVC بدون هر گونه پرکننده و با مواد خالص و نو به اضافه مقادیری ادتیو (افزودنی) جهت ایجاد خاصیت ضد سایش تولید میشود.

روش تشخیص بصری این نوع روکش رنگ شفاف و بافت همگن بدون وجود هر نوع برآمدگی و فرورفتگی در رو و داخل لوله میباشد همچنین معمولا به دلیل استفاده از ماشین آلات تخصصی و پیشرفته و روش تولید خاص و نیز پرسنل تولید متخصص و با تجربه در تولید که با حساسیت های این محصول آشنا شده اند ضخامت دیواره در مقاطع مختلف و در محیط های مختلف یکسان میباشد. درضمن معمولا این نوع روکش ها از ضخامت استاندارد در تولید بهره میبرند و معمولا با ضخامت دیواره دو میلیمتری (ضخامت استاندارد روکش رولر های اروپائی) به بازار عرضه میشوند.

لازم به ذکر است این نوع روکش توسط گروه امداد صنعت با قطر های مختلف تولید و آماده عرضه میباشد. 09366191692

3-روکش رولر مقاوم به دما (ضد حرارت)

معمولا بسته به درجه حرارتی که باید روکش رولر تحمل کند (دمای کاری) روکش رولر ضد حرارت  با جنس های متنوعی تولید میشود از جمله با پایه PVC بدون هر گونه پرکننده و با مواد خالص و نو به اضافه مقادیری ادتیو (افزودنی) جهت ایجاد خاصیت ضد سایش و به اضافه افزودنی لازم جهت بالا بردن مقاومت حرارتی همچنین از جنس پلی یورتان برای مقاومت حرارتی بیشتر و نیز از جنس سیلیکون برای ماکزیمم مقاومت حرارتی که البته نقطه ضعت آن عدم مقاومت به پارگی میباشد و استفاده از آن را با محدودیتهایی همراه میکند.

لازم به ذکر است انواع روکش های دما بالا نیز توسط گروه امداد صنعت با قطر های مختلف طبق سفارش تولید و عرضه میشود. 09366191692

سایز های روکش رولر را معمولا بر اساس سایز روی لوله رولر (قبل از روکش) مشخص میکنند.

سایز رولر های پر مصرف عبارتند از : رولر با قطر های (میلیمتر): 60,55,50,45,40,38,35,32,30,27,25

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

امداد پمپ تهیه و تولید پمپ دیافراگمی

اصفهان

نوع فعالیت

تولید کننده، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پمپ دیافراگمی، فروش پمپ دیافراگمی، پمپ عمودی، هیدروکلاچ، روکش رولر، لیست قیمت پمپ دیافراگمی، پمپ دیافراگمی بادی، پمپ دیافراگمی پنوماتیک، کلاچ روغنی، کوپلینگ، پمپ رنگ، پمپ پنوماتیک، قیمت پمپ دیافراگمی، قطعات پمپ دیافراگمی، پمپ لعاب، هیدروکوپلینگ، فن غبار روب، فن دمنده، پمپ فلوجت

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات