شرکت مخابراتی ارتباط رسا | بیسیم و تجهیزات مخابراتی

فروش بیسیم موتورولا, فروش بیسیم هایترا, فروش بیسیم دیجیتال

راديوآماتور كيست؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

 

به موجب مقررات موجود در كشور، راديوآماتوري نوعي ارتباط راديوئي است كه به منظور خودآموزي و تبادل اطلاعات علمي و عملي وبررسي‌هاي فني ارتباطي، بين راديوآماتورهاي مجاز در دنيا، برقرار مي‌گردد و راديوآماتور كسي است كه بخاطر علاقه به فن ارتباطات راديوئي و بدون هيچ گونه نظر انتفاعي وسياسي، با دريافت پروانه راديوآماتوري از وزارت ارتباطات وفناوري اطلاعات نسبت به انجام آزمايشات راديوئي به‌منظور پيشبرد فن راديو و الكترونيك اقدام مي‌نمايد .

به لحاظ بكارگيري امواج راديوئي توسط راديوآماتورها، تمامي كشورها مقرراتي وضع نموده‌اند تا آماتورهاي آن كشور قبل از اقدام به ارتباط راديوئي آزمون‌هاي فني لازم را گذرانده باشند. هدف از برگزاري پيش زمينه‌هاي فني كافي براي طراحي، ساخت، نگهداري و بكارگيري تجهيزات خود را در حد بالاتر از استاندارد بدست آورده باشد تا موجب حداقل ريسك ايجاد اختلال راديوئي در ساير سرويس‌ها گردد.

همين آموزشها وآزمونهاي فني است كه راديوآماتورها را تقريباً از تمامي بكارگيرندگان واقعي طيف فركانس متمايز مي‌سازد و در نتيجه شاهد گروه كثيري از جمعيت جهان در مشاغل فعاليت‌هاي مختلف هستيم كه در كنار آن يك راديوآماتور نيز محسوب مي‌شوند، گروه‌هاي جوان دانشجويان و دانش‌آموزان، اساتيد دانشگاه‌ها، متخصصين رشته‌هاي گوناگون، سياستمداران و شاغلين حرفه‌هاي عمومي، بازنشستگان و از كارافتادگان و حتي معلولين را ميتوان در زمره راديوآماتورهاي جهان يافت.
گاهي سطح مهارت علمي و فني راديوآماتورها موجب حيرت همگان مي‌شود و از جمله ميتوان به ساخت بيش از 60 ماهواره راديوآماتوري توسط راديوآماتورهاي جهان اشاره نمود كه تعدادي از آنها هم اكنون نيز در حال سرويس‌دهي به راديوآماتورهاي جهان مي‌باشند.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت مخابراتی ارتباط رسا | بیسیم و تجهیزات مخابراتی

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

فروش بیسیم موتورولا، فروش بیسیم هایترا، فروش بیسیم دیجیتال، نمایندگی رسمی بیسیم هایترا، نمایندگی بیسیم موتورولا، خرید بیسیم موتورولا، خرید بیسیم هایترا، بیسیم واکی تاکی مجاز، بیسیم دستی، بیسیم خودرویی، فروش واکی تاکی مجاز، خرید بیسیم دیجیتال، بیسیم هایترا، بیسیم موتورولا، موتورولا، تعمیرات بیسیم

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 2 روز پیش